کمیسیون اروپایی: اقتصاد اروپا در دوران بحران کرونا به خواب زمستانی فرو رفته است

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون رئیس کمیسیون اروپا بحران کرونا را بحرانی بی سابقه در اتحادیه اروپا دانسته و اقتصاد این اتحادیه را در این شرایط در خواب زمستانی ارزیابی کرد.

کمیسیون اروپایی: اقتصاد اروپا در دوران بحران کرونا به خواب زمستانی فرو رفته است

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مارگارت وستاگر، کمیسر اروپا در امور رقابت های بازرگانی و معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در مصاحبه با آر ان دی آلمان گفت: ما امروز (در دوران کرونا) نسبت به بحران مالی جهانی مقررات بیشتری را حذف نموده ایم. امروزه چیزی اتفاق می افتد که قبلا هرگز وجود نداشته است. اما به محض سرانجام یافتن بحران کرونا باید هر چه سریع تر به قوانین بازار داخلی برگردیم. تنها در این صورت اتحادیه اروپا قادر به کاهش پیامدهای مالی این بحران خواهد بود.

وی درباره همبستگی بیشتر اروپایی برای مقابله با عواقب بحران کرونا ابراز امیدواری نموده و گفت: تفاوت اصلی بحران فعلی با بحران مالی سابق این است که ما نمی توانیم هیچ کشور عضو این اتحادیه را سرزنش کنیم که ریسک های غیرضروری را به بازار داخلی وارد نموده است که منجر به مسائل مالی شده است. ما همه در برابر این ویروس برابریم. ما امروز بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر احتیاج داریم.

این مقام اروپایی در ادامه سخنانش توضیح داد: ما نباید اشتباه کنیم و درباره اقدامات فردی صحبت کنیم. این رویکرد تنها خطر سقوط به استدلال های قدیمی را ایجاد می نماید که در بحران کرونا کمکی به ما نمی نماید. ما باید در شرایط فعلی بدون استثناء از همه ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده کنیم. هیچ ممنوعیتی نباید وجود داشته باشد و ما به راه چاره احتیاج داریم.

معاون کمیسیون اروپایی در بخش دیگری از این مطلب توضیح داد که اقتصاد اتحادیه اروپا در یک خواب زمستانی فرو رفته است. اکنون ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که شرکت ها و کارمندان با سرانجام یافتن روزهای سرد بتوانند دوباره آغاز به کار نمایند.

وی همچنین گفت که در این بحران ما نباید اهداف بلند مدت خود را از نظر دور داریم.

معاون کمیسیون اروپایی بحران فعلی را محرکی برای بخش های تکنولوژیک دانسته و گفت: شرکت های تکنولوژیک در اروپا بیشتر با هم همکاری می نمایند. وابستگی اروپا به آمریکا در این بخش مطمئنا کاهش پیدا خواهد نمود.

وی در ادامه درباره عواقب خواب زمستانی اقتصاد اروپا در دوران بحران کرونا هشدار داده و در عین حال گفت: اما ما در اتحادیه اروپا زیر ساخت ها، ابزارهای مالی و به اندازه کافی افراد با تحصیلات عالی داریم و می توانیم دوباره اقتصاد را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 229

به "کمیسیون اروپایی: اقتصاد اروپا در دوران بحران کرونا به خواب زمستانی فرو رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون اروپایی: اقتصاد اروپا در دوران بحران کرونا به خواب زمستانی فرو رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید