ریابکوف: بازگشت سفیر روسیه به تمایل طرف آمریکایی بستگی دارد

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید نمود، سفیر مسکو در ایالات متحده به احتمال زیاد در آینده نزدیک به واشنگتن باز نمی شود اما به طور کلی، راه چاره این مساله به خواست طرف آمریکایی برای نشان دادن اندکی تمایل به عادی سازی روابط با این کشور بستگی دارد.

ریابکوف: بازگشت سفیر روسیه به تمایل طرف آمریکایی بستگی دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوال خبرگزاری اسپوتنیک درباره زمان بازگشت آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه به ایالات متحده گفت: بحث روزهای آینده در میان نیست.

معاون وزیر خارجه روسیه شرح داد: زمانبندی بعد از برداشته شدن گام هایی از سوی واشنگتن در جهت دوجانبه معین خواهد شد. ما انتظار داریم که آنها حداقل تمایلی برای عادی سازی روابط نشان دهند و گام های قابل توجهی در این خصوص بردارند.

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با ای بی سی نیوز گفته بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بابت مداخله ادعایی در انتخابات آمریکا بهایی پرداخت خواهد نمود. علاوه بر این، بایدن در پاسخ به اینکه آیا پوتین را قاتل می داند، قاطعانه پاسخ مثبت داد.

پس از آن، سفیر روسیه در ایالات متحده برای رایزنی و تحلیل گام های بعدی در مناسبات با آمریکا فراخوانده شد. در جریان رایزنی ها در مسکو، آناتولی آنتونوف نشست هایی در وزارت خارجه، دو مجلس مجلس و همچنین یوری اوشاکوف، دستیار کرملین برگزار کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 900

به "ریابکوف: بازگشت سفیر روسیه به تمایل طرف آمریکایی بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: بازگشت سفیر روسیه به تمایل طرف آمریکایی بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید