آمریکا و اتحادیه اروپا در حال فاصله دریافت از یکدیگر هستند

به گزارش طرفداران رونالدو، سناتور روس معتقد است صرف نظر از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، فاصله دریافت متقابل اتحادیه اروپا و ایالات متحده اجتناب ناپذیر بوده و این واقعیت در عرصه سیاست خارجی، روابط مالی و حتی مهاجرت مشهود است.

آمریکا و اتحادیه اروپا در حال فاصله دریافت از یکدیگر هستند

با ما سفر کنید و با تور اروپا نوروزی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آلکسی پوشکوف عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه معتقد است، صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده پیروز گردد، فاصله دریافت متقابل بین اتحادیه اروپا و آمریکا اجتناب ناپذیر خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته این سناتور، ایالات متحده کمتر از گذشته اروپایی است و این مسئله در عرصه سیاست خارجی، در روابط مالی و حتی از لحاظ جمعیت شناسی مشاهده می گردد.

وی یادآور شد که 60 سال پیش، تعداد مهاجران از آلمان یا ایتالیا به ایالات متحده بیش از تعداد مهاجرین آسیایی بود. با این حال، اکنون مهاجرت از اروپا به آمریکا سه برابر کمتر از کشورهای آسیایی و 5 الی 6 برابر کمتر از آمریکای لاتین است.

پوشکوف اضافه کرد: بدین ترتیب، فاصله متقابل بین ایالات متحده و اروپا در سال های اخیر، هم در نتیجه تنفر متقابل ترامپ و اروپایی ها و هم به دلیل رویدادهای اجتماعی، مالی و ژئوپلیتیکی در حال افزایش است.

این سناتور با اشاره به اینکه اروپا دیگر مرکز دنیا نیست و در دنیا واقعی مدرن، چین پا به صحنه گذاشته است، ابراز اطمینان کرد: در عین حال، کوشش هواداران الگوی ارو-آتلانتیک دنیا برای تبدیل روسیه به یک دشمن مشترک که ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه آن می جنگند، مانع از حرکت آمریکایی ها و اروپایی ها در جهات مختلف نخواهد شد.

پیش از این، گرهارد شیندلر - رئیس سابق اطلاعات خارجی آلمان گفت که با نزدیک شدن پکن به سلطه دنیای، اروپا باید به وجود خطری که چین به وجود آورده، پی ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 605

به "آمریکا و اتحادیه اروپا در حال فاصله دریافت از یکدیگر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و اتحادیه اروپا در حال فاصله دریافت از یکدیگر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید