فرایند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است، کاهش نرخ بیکاری استان به 7.3 درصد

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود تمام تنگناها و مشکلاتی مانند تحریم ها و کرونا، شاخص های مالی و تولیدی استان رو به رشد بوده و فرایند توسعه صنعتی استان متوقف نشده که این موفقیت در سایه همراهی بخش خصوصی و کوشش های مسئولان بخش های مرتبط به دست آمده است.

فرایند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است، کاهش نرخ بیکاری استان به 7.3 درصد

محمدرضا پورمحمدی در ملاقات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با وی، با اشاره به فرازوفرودهای به وجودآمده در سازمان صمت استان در ماه های اخیر، گفت: متأسفانه در سال مانع زدایی برای بخش فراوری، شرایطی پیش آمد و مسائلی ایجاد شد که موجب گلایه صنعت گران و فراورینمایندگان استان شد.

وی گفت: با وجود این مسائل، مدیران و کارکنان سازمان صمت با کوشش جهادی و همراهی بخش خصوصی، اجازه ندادند فرایند فعالیت های این بخش متوقف گردد که نتیجه این کوشش ها، کاهش نرخ بیکاری استان به 7.3 درصد بوده است.

پورمحمدی با اشاره به این که آذربایجان شرقی از نظر ایجاد و توسعه واحدهای فراوریی جزو استان های برتر کشور است، اضافه کرد: بخش خصوصی ما در دوران کرونا عملکرد چشمگیری داشت و علاوه بر اینکه هیچ واحد فراوریی تعطیل و هیچ نیروی کاری تعدیل نشد، واحدهای فراوریی ما توانستند احتیاج استان به محصولات مربوط به کرونا را هم تأمین نمایند.

وی بعلاوه با اشاره به انتصاب غلامعلی راستی به اسم سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: ایشان از مدیران باتجربه این بخش هستند که تعامل و هماهنگی خوبی با بخش خصوصی و دستگاه های مرتبط دارند و امیدواریم با حضور ایشان فعالیت های این بخش با قدرت بیشتر ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1111

به "فرایند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است، کاهش نرخ بیکاری استان به 7.3 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است، کاهش نرخ بیکاری استان به 7.3 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید