روسیه: آمریکا برای بازگشت به برجام نباید پیش شرط بگذارد

به گزارش طرفداران رونالدو، وزارت خارجه روسیه گفت که بازگشت ایالات متحده به برجام باید بدون هیچگونه پیش شرطی باشد.

روسیه: آمریکا برای بازگشت به برجام نباید پیش شرط بگذارد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزارت امورخارجه روسیه دوشنبه شب در خصوص نتایج نشست غیررسمی وزای خارجه کشورهای حاضر در برجام بیان کرد، ایالات متحده نباید برای بازگشت به برجام پیش شرط مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری تاس وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای بدین منظور بیان کرد: معتقدیم که بازگشت ایالات متحده به برجام باید بدون هیچ پیش شرطی باشد. شرکای ما و ما آماده همکاری محسوس در این زمینه بوده و آماده هستیم تا به آمریکایی ها یاری کنیم در جهت درست قدم بگذارند.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه حاضر در این نشست نیز گفت که امیدوار است نه تنها حاضران کنونی در برجام، بلکه واشنگتن پایبندی به تمامی تعهدات ذیل برجام را مد نظر داشته باشند. وی تاکید نمود که پایبندی آمریکا به قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد یک مورد انتخابی نیست، بلکه یک وظیفه است.

نشست غیررسمی وزرای امور خارجه ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) با حضور جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه پیش سرانجام یافت و در سرانجام آن بیانیه ای مشترک صادر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 729

به "روسیه: آمریکا برای بازگشت به برجام نباید پیش شرط بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آمریکا برای بازگشت به برجام نباید پیش شرط بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید