جنگ سخت پرسپولیس و استقلال برای ستاره 11 میلیاردی! ، استقلال پول بیشتری می دهد

به گزارش طرفداران رونالدو، سرخابی های مرکز برای جذب گلر ملی پوش هوادار رقابت جالبی را در پیش دارند.

جنگ سخت پرسپولیس و استقلال برای ستاره 11 میلیاردی! ، استقلال پول بیشتری می دهد

به گزارش خبرنگاران، بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی از دوازدهم مرداد ماه آغاز خواهد شد که رقابت های نقل و انتقالاتی بین تیم های مدعی قهرمانی در پنجره تابستانی در بالاترین سطح ممکن برقرار است.

پس از دوئل مستقیم استقلال و پرسپولیس بر سر علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک تیم ملی که در نهایت با ماندگاری این دروازه بان در جمع سرخپوشان به خاتمه رسید، حالا دو غول فوتبال مرکز برای جذب گلر شماره یک تیم امید وارد رقابت شدند و محمدرضا خالدآبادی این روزها اولویت نخست سرخابی ها برای خرید برای خط دروازه است.

دروازه بانی که درخشش فصل گذشته اش در لباس هوادار او را به سنگربان شماره یک تیم المپیک هم تبدیل کرده، حالا یک دربی نقل و انتقالاتی را رقم زده که به نظر پیروزی در آن در گرو تمکن مالی بیشتر است.

باشگاه هوادار که با جذب علیرضا حقیقی از نساجی تکلیف دروازه خود را روشن کرده و تصمیمش برای فروش این گلر جوان قطعی است، صدور رضایت نامه خالدآبادی را منوط به دریافت رقم 11 میلیاردی کرده است.

مبلغی که دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی برای پرداخت آن دارند.

باشگاه پرسپولیس آخرین بار حاضر به پرداخت رقم هشت میلیاردی برای رضایت نامه گلر تیم امید شده که طبیعتا مورد قبول باشگاه هوادار واقع نشده است.

یک مقام آگاه در این باشگاه تهرانی اعلام کرده با توجه به اینکه تجربه ثابت کرده پرسپولیسی ها نسبت به پرداخت مبالغ رضایت نامه چندان خوش قول نیستند، بررسی پیشنهاد استقلال را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

آبی ها در اعلام شرایط پرداختی به باشگاه هوادار حاضر به پرداخت مبلغ 10 میلیارد تومان به صورت یکجا در قالب یک چک به تاریخ آبان ماه شده اند که با درخواست مهلت برای بررسی از سوی مالکان هوادار روبرو شده است.

هوادار در پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حاضر است دو فقره چک پنج و نیم میلیارد تومانی در دو زمان مختلف را به عنوان مبلغ رضایت نامه از این باشگاه دریافت کند که در حال بررسی از سوی سران پرسپولیس است.

علاقه پرسپولیسی ها به جذب این دروازه بان ناشی از سن مناسب خالدآبادی و پر نشدن سهمیه بازیکنان بزرگسال این تیم است. چه اینکه با حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس طبیعتا فرصت بازی برای گلر دوم پرسپولیس در طول فصل جز در موارد ضروری پیش نخواهد آمد و با جذب این گلر جوان، آن از بروز حواشی بعدی نیز در امان خواهند بود.

در طرف دیگر آبی های تهران که با خاتمه قرارداد حسینی در پی جذب گلری تازه هستند، امیدوارند با خرید خالدآبادی عمق اسکواد خود در این پست را افزایش داده و خیالشان از بابت داشتن یک گلر آینده دار راحت شود.

در نهایت باید منتظر ماند و دید دوئل سرخابی های تهران بر سر دروازه بان تیم امید ایران به سود کدام یک از دو غول مرکز به خاتمه خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1596

به "جنگ سخت پرسپولیس و استقلال برای ستاره 11 میلیاردی! ، استقلال پول بیشتری می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ سخت پرسپولیس و استقلال برای ستاره 11 میلیاردی! ، استقلال پول بیشتری می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید