مهدی عبدی: صدر جدول را پس می گیریم چوان برای پرسپولیس است

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس به هواداران این تیم وعده داد که آن ها به زودی به صدر جدول بازخواهند گشت.

مهدی عبدی: صدر جدول را پس می گیریم چوان برای پرسپولیس است

به گزارش ایران ورزشی، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس از شرایط تیمش برای بازی حساس شان مقابل سپاهان صحبت می کند. بازیکنی که در بازی های حساس معمولاً در نقش یک گلزن خوب ایفای نقش کرده است. در رابطه با بسیاری از موارد پرسپولیس گفت و گویی با بازیکن این تیم داشتیم.

مصدوم هستی؟

کمی زانویم درد می کند و اتفاقاً چندی پیش از زانویم هم عکس ام آرآی گرفتم اما خوشبختانه این مصدومیت جدی نیست و مسئله ای برای بازی کردن ندارم.

مقابل ذوب آهن بازی نکردی!

بله مسئله ای برای بازی کردن مقابل ذوب آهن نداشتم اما به صلاحدید کادر فنی بازی نکردم و به نظر کادر احترام می گذارم. بازی نکردم اما از برد تیمم خیلی شاد شدم و حتی در این رابطه استوری هم گذاشتم و به هوادارانمان پیروزی با ارزش مقابل ذوب آهن را تبریک گفتم.

با وجود برد قبلی تان، قبول داری که مقابل ذوب آهن تیمتان خیلی بازی خوبی را ارائه نداد؟

در دقایقی از نیمه اول شاید آنچنان که باید و شاید ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم تیم شرایط بهتری پیدا کرد و خوشبختانه خیلی خوب سه امتیاز را دشت کردیم نکته ای که هدف اصلی ما بود و ما برای آن تلاش می کردیم. جدا از این مسأله ذکر یک توضیح را هم ضروری می دانم که شرایط بازی ها با یکدیگر فرق دارد و گاهی اوقات شرایط بازی هم طوری پیش می رود که اوضاع سخت می شود و بازی کمی گره می خورد اما برای تیمی مانند پرسپولیس نکته مهم و اساسی این است که پیروز شویم و برنده باشیم.

در دو بازی اخیر پرسپولیس نوار گلزنی ات متوقف شده!

مقابل ویستا که گل زدم اما گلم آفساید اعلام شد و بازی قبل را هم که به صلاحدید کادر فنی بازی نکردم اما ان شاءالله اگر بازی به من برسد باز هم تلاش می کنم که در نقش گلزن به خوبی ایفای نقش کنم.

سه امتیاز با استقلال در صدر فاصله گرفتید، نگران این موضوع نیستی؟

نه این فاصله زیاد نیست چون هنوز چند بازی مانده که نیم فصل اول تمام شود. تیم ما هم شرایط خیلی خوبی دارد و اوضاعمان به گونه ای است که قطعاً تیم ها امتیاز زیادی را از دست می دهند و به قولی از یکدیگر امتیاز گرفته و در این بین ممکن است حتی تیم های کوچک از تیم های بزرگ یقه بگیرند به همین دلیل اطمینان دارم که ما باز هم به صدر برمی گردیم و آن رده را از هر تیمی که در صدر باشد پس می گیریم. جایگاهی که مدت ها متعلق به ما بوده و ان شاءالله سعی می کنیم به صدر برسیم و با رسیدن به آن جایگاه این رده را برای خودمان تا پایان فصل نگه داریم.

امتیازات بازی گل گهر مقابل استقلال و سپاهان به این تیم ها رسید و پخش شد. این مسأله برای تیم تان گران تمام نمی شود؟

همه می دانند که مدعی اصلی قهرمانی باز هم پرسپولیس است و در لیگ فعلی هم ما برای کسب عنوان قهرمانی می جنگیم. در پنج دوره قبلی هم که قهرمان شدیم مسائل حاشیه ای زیادی پیش روی ما قرار گرفت اما هیچکدام حریف عزم و اراده ما نشد به همین دلیل هم ما کاری به مسائل حاشیه ای نداریم و کار خودمان را با قدرت انجام می دهیم.

در رابطه با قرعه دشوارتان در جام حذفی چه صحبتی داری. ترسی از حذف در فولادشهر ندارید؟

ذوب آهن تیم خیلی خوبی است اما ما هم پرسپولیسیم و ترسی از حریف نداریم. از سوی دیگر ما مربی داریم که متخصص گرفتن جام های مختلف است بنابراین نگرانی چندانی نداریم.

احتمال حذف تیم های سرخابی در آسیا وجود دارد این خبر تیمتان را شوکه نکرده؟

برای قهرمانی خیلی زحمت کشیدیم و به نوعی خون دل خوردیم که قهرمان شویم و سهمیه آسیا را بگیریم. این اتفاق هم نمی افتد و با زحماتی که باشگاه و مسئولان فدراسیون متحمل شده اند ان شاءالله همه چیز به خیر و خوشی تمام شود و تیم هایی که سهمیه آسیا را گرفته اند بدون مشکل در آسیا بازی می کنند.

بحث حضور یک مهاجم خارجی در پرسپولیس شنیده می شود. در این رابطه چه نظری داری؟

در این رابطه همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. من هم همیشه از رقابت لذت می برم و فکر می کنم حضور بازیکن هم پستی رقابت را بیشتر می کند و موجب ارتقای فنی بازیکن می شود.

عکسی هم از تو منتشر شد که با دو بازیکن تاجیک در حال گفت و گو بودی. چه صحبتی بین شما در جریان بود؟

من با همه بازیکنان تیم دوست و رفیق هستم. دو بازیکن تاجیکستانی هم میهمان ما هستند و عضو خانواده پرسپولیس شده اند به همین دلیل با آنها صحبت کردم و حتی بعد از اینکه یکی از آنها مصدوم شد در حمایت از بازیکن آسیب دیده مان استوری گذاشتم و از او حمایت کردم و به نوعی به او دلداری دادم.

استوری حمایتی تان در حمایت از مدیر هم در نوع خود جالب توجه بود.

بله ما حمایت خودمان را از مدیرعامل تیم اعلام کردیم چون از زمانی که آقای صدری آمده واقعاً مسائلمان کمتر و شرایط مان بهتر شده به همین دلیل ما بازیکنان وظیفه داشتیم حمایت خودمان را از آقای صدری اعلام کنیم.

اما شاید وزارت ورزش شخص دیگری را به عنوان مدیرعامل معرفی سازد؟

ما به عنوان بازیکنان تیم وظیفه داشتیم از کسی که برای باشگاه و تیم زحمت کشیده و مسائل را یکی یکی مرتفع می سازد تشکر و به نوعی حمایت کنیم اما بقیه مسائل دیگر دست ما نیست و در حیطه ای هم نیست که بخواهیم در موردش نظر بدهیم.

در رابطه با بازی مقابل سپاهان چه صحبت فنی داری، بازی که در اراک برگزار می شود؟

هدف ما پیروزی است به همین دلیل هیچ فرقی ندارد که در چه زمینی بازی کنیم. سپاهان تیم خوبی است اما ما هم پرسپولیسیم و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید در هر دیدار پیروز شویم.

سپاهان دو بازی قبلی اش را باخته به همین دلیل به نظر برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی خواهد داشت.

شرایط هر بازی با بازی دیگر کاملاً فرق دارد به همین دلیل هم شرایطی که در بازی های قبلی رخ داده در بازی امروز به هیچ وجه دخیل و تأثیر گذار نیست. هر تیم شرایط خاص خودش را دارد و با افکار خاص و برنامه هایی که دارد برای بازی آماده خواهد شد. بازی مقابل سپاهان هم برای ما با بازی های دیگر فرقی نمی کند چون در این بازی هم محکوم به پیروزی هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1393

به "مهدی عبدی: صدر جدول را پس می گیریم چوان برای پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عبدی: صدر جدول را پس می گیریم چوان برای پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید