سیدعباسی: در اتوبوس تیم ما جر و بحث بود نه زد و خورد، سنگچولی نخواست بماند

به گزارش طرفداران رونالدو، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید تیمش با بضاعتی که داشته تا به حال خوب کار نموده است.

سیدعباسی: در اتوبوس تیم ما جر و بحث بود نه زد و خورد، سنگچولی نخواست بماند

به گزارش خبرنگاران، داوود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: تیم پرسپولیس قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر است و بازیکنان و کادر فوق العاده ای دارد. آن ها بازیکنان باکیفیتی دارند. بعد از بازی با سپاهان ما هم تمرینات خوبی در مشهد داشته ایم. امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

وی در مورد درگیری در اتوبوس شهرخودرو میان تدارکات و ماساژور تیم گفت: فقط در حد یک جر و بحث بوده و آن ها درگیری فیزیکی نداشته اند.

او بعلاوه توضیح داد: برای بازی فردا محمدرضا فلاحیان و عکاشه و به احتمال زیاد صفرزاده را نخواهیم داشت. صفرزاده 2 روز است که مریض شده و الان با او صحبت کردم که متاسفانه شرایطش پایدار نیست.

وی در مورد جدایی سنگچولی بعد از درگیری با میلاد فراهانی گفت: از سرپرست تیم سیدصالحی که حواسش به همه چیز هست متشکرم، با چند بازیکن بزرگ تیم جلسه داشتیم. خودم فوتبافهرست بودم و اتفاقات این چنینی را دیده ام. در سایر تیم ها هم موارد مشابه پیش آمده و خواهد آمد. 3 شرط در جلسه با بازیکنان گذاشتیم، قرار شد بعد از بازی با سپاهان حل گردد. قرار هم نبود این ماجرا به بیرون درز کند. با سنگچولی جلسه گذاشتم و داستان را برای او قبول کردم. 30 دقیقه جلسه داشتیم و قرار شد فردای آن روز در تمرینات حضور یابد، از او خواهش کردم اما نیامد. به نظرش احترام می گذارم. برخوردی که باید انجام می دادم را اجرایی کردم، سعادت نداشتم در ادامه راه با سنگچولی که دوست من است ادامه دهم. از او بابت زحماتش تشکر می کنم. امیدوارم این تصمیم خودش باشد. شب بازی با سپاهان خبر درگیری بازیکنان ما با آن شدت منتشر شد. البته شما خبرنگاران اقتضای شغلی تان است که انقدر نکته سنج باشید. از شما سوالی دارم که چرا این ماجرا را پذیرفتید و روز نشست خبری قبل از بازی با سپاهان این خبر منتشر شد؟

وی در مورد انتقاد یکی از خبرنگاران که شما حتی مدیر رسانه در کنار خود ندارید هم گفت: بله بعضی از مسائل مربوط و متوجه باشگاه است.

وی گفت: اینکه ما باید بازی با پرسپولیس را در ثامن برگزار کنیم و بازی 2 تیم دیگر در امام رضا(ع) برگزار می گردد، نشان دهنده چیست؟ آن موقع هم که در ابومسلم بازی می کردم متاسفانه نابسامانی وجود داشت. سال اولی که ابومسلم بودم، در بازی با ملوان در هفته آخر در لیگ ماندیم. یکی از صحنه های به یادماندنی در فکر من است. من اینجا و در مشهد خاطرات خوبی دارم. به عنوان مربی تیم آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتم. نمی خواهم دروغ بگویم.

وی در مورد بدهی شهرخودرو به مجموعه امام رضا(ع) گفت: برای بازی با گل گهر حتی پولش را هم پرداخت کردیم، بحث بدهی نیست. گویا شورای تامین اجازه نداده که بازی های ما آنجا برگزار گردد. مدارک پرداخت پول به مجموعه امام رضا هم در باشگاه موجود است.

سیدعباسی در مورد حذف پرسپولیس از آسیا گفت: جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی برای فوتبال ایران و سرخابی های مرکز اتفاق افتاده است.

وی در مورد از پیش بازنده بودن تیمش در لیگ گفت: جلوی هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم. از بازی نخست با صنعت نفت تا امروز پیشرفت نموده ایم. 5 روز 5 روز بازیکنانم بازی می نمایند و کار سختی داریم. جلوی نفت خوب کار کردیم، حداقل مساوی حقمان بود اما در دقیقه 96 با گلی استثنایی باختیم. بعد از آن مقابل استقلال ملاثانی پیروز بودیم، پس از آن هم در لیگ چه مقابل استقلال و چه مقابل پیکان خوب کار کردیم. بازیکنانم سر شار از انگیزه اند و فکر می کنم عملکرد تیم ما با توجه به بضاعتی که داریم، خوب بوده است. نمی گردد مقابل سپاهان و استقلال با آن همه مهره توقع نتیجه ای خاص داشته باشیم. در این 6 هفته فهرست بازی های تیم سخت بوده ولی به آینده ایمان داریم چون به توان بازیکنانم ایمان دارم. بازی به بازی جلو می رویم و پرسپولیس خیلی قابل احترام است.

سیدعباسی در مورد جمله حمیداوی پس از بازی با طرفدار که گفته بود تیم را در صورتی که دهم نباشد، به استان می دهد گفت: باید حمیداوی در مورد این موضوع صحبت کند. من آن موقع در جریان مسائل نبودم.

وی بعلاوه گفت: هنوز در مورد جانشین سنگچولی تصمیمی نگرفته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1288

به "سیدعباسی: در اتوبوس تیم ما جر و بحث بود نه زد و خورد، سنگچولی نخواست بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: در اتوبوس تیم ما جر و بحث بود نه زد و خورد، سنگچولی نخواست بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید