تور روسیه ارزان: تسریع در تبادلات تجاری در حوزه اوراسیا، حضور کنسرسیوم های صادراتی برای همکاری در توسعه تبادلات ایران و روسیه

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در ملاقات با سفیر فدراسیون روسیه در تهران بر ضرورت حضور کنسرسیوم های صادراتی و سرعت بخشیدن بر تبادلات تجاری دو کشور به ویژه بر بستر اوراسیا تاکید نمود.

تور روسیه ارزان: تسریع در تبادلات تجاری در حوزه اوراسیا، حضور کنسرسیوم های صادراتی برای همکاری در توسعه تبادلات ایران و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل ازسازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک با لوان جاگاریان، سفیر فدراسیون روسیه در تهران در مورد توسعه تبادلات تجاری دو کشور ملاقات و تبادل نظر کرد.

در این نشست، ضمن معرفی شرکت های بزرک و معتبر روسی به منظور همکاری در بخش های تولیدی، تجاری، صادراتی و مواد غذایی به کشور های ثالث، موضوع برنامه ریزی مشترک فرآوری محصولات غذایی و توسعه کشت فرا سرزمینی نیز برسی شد.

بعلاوه، ضرورت همکاری دو کشور برای تسهیل ترانزیت کالا های صادراتی و برطرف موانع گمرکی از طرف روسیه و تسهیل صدور ویزای تجار و رانندگان مورد تاکید طرفین نهاده شد.

لازم به ذکر است، بر اساس آخرین آمار تبادلات تجاری، حجم تجارت دو کشور در 7 ماهه امسال معادل یک میلیارد صد و شصت و هشت میلیون دلار بوده که از این اندازه 317 میلیون دلار صادرات ایران به روسیه و 851 میلیون دلار واردات ایران از روسیه بوده است.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1217

به "تور روسیه ارزان: تسریع در تبادلات تجاری در حوزه اوراسیا، حضور کنسرسیوم های صادراتی برای همکاری در توسعه تبادلات ایران و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: تسریع در تبادلات تجاری در حوزه اوراسیا، حضور کنسرسیوم های صادراتی برای همکاری در توسعه تبادلات ایران و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید