راهنمای سفر به ارمنستان با الفبای سفر

به گزارش طرفداران رونالدو، کشور ارمنستان از نظر موقعیت جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است.

راهنمای سفر به ارمنستان با الفبای سفر

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ارمنستان دارای آب و هوای قاره ایی است به این معنی که تابستانهای گرم و زمستان های سرد دارد و در نزدیکی یک کشور محاط در خشکی قرار گرفته است . این کشور در سرزمین قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه واقع شده است که از شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم مرز می باشد. مساحت ارمنستان حدود 29,743 کیلومتر مربع می باشد

امنیت در ایروان ارمنستان

در سفر به ایروان ارمنستان امنیت به خوبی برقرار است و می توانید حتی شبها نیز به راحتی به گشت و گذار و پیاده روی در شهر بپردازید.آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است اما با این حال بهتر است که موقع استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مکانهای عمومی بهتر است تا احتیاط نموده و مراقب کیف و وسایل خود باشید.

هتلهای ایروان ارمنستان

از هتل های خوب ارمنستان میتوان به هتل نورک رزیدنسایروان، هتل هرازدان ایروان و هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره نمود. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می نمایند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در تور ایروان ارمنستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه اقتصادی تان میتوانید بهترین هتل در ایروان ارمنستان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور ایروان ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد نمود.

البته ارمنستان تور ارزان هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به ارمنستان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه ارمنستان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به ارمنستان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این کشور زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور ارمنستان بهره ببرید. با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور ارمنستان است ما مطمئنیم که آفرهای تور ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد نمود.

مراکز خرید ارمنستان

علاوه بر مراکز خرید لوکس در ارمنستان، مراکز خریدی هم در ایروان وجود دارند که شما می توانید محصولات سنتی ارمنستان را در تور هوایی ایروان از آنها تهیه کنید. زیورآلات، فرش و خوراکی های سنتی چیزهایی هستند که در تور ارمنستان ارزان قیمت بد نیست برای خریدشان اقدام کنید.

ایروان مال یک مرکز خرید بسیار عظیم در این شهر است که میتوانید انواع مختلف اجناس را در آن ببینید. اگر هم اهل خرید زیورآلات لوکس هستید در تور ایروان باید سری به خیابان شاقتصادی بزنید و به فروشگاه های برند این حوزه در این خیابان نگاهی بیندازید.

اگر برنامه­ ای برای خرید از بهترین مراکز خرید ارمنستان دارید، پیشنهاد میکنیم تور ارمنستان را از دست ندهید و از تور ارزان ارمنستان ویژه فصل تابستان بهره ببرید.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان

دست دادن و روبوسی در هنگام دیدار

برای آشنایی با آداب و رسوم مردم ارمنستان بهتر است بدانید که زمانی که آنها همدیگر را دیدار می نمایند چه رفتاری نشان می دهند. مردم ارمنستان زمانی که همدیگر را می بینند صورت همدیگر را می بوسند که در بین اقوام و خانواده خود این رسم رایج است. خانمها نیز در دیدارها دست یکدیگر را می فشارند.

این همواره نشانه ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر نیست بلکه یک برخورد ساده برای نشان دادن ارتباط محبت آمیز است. در تور ایروان با برخورد آنها با یکدیگر آشنا خواهید شد.

اگر قصد دارید تور ارمنستان ارزان قیمت خریداری کنید چند راهکار پیش رو دارید: اول اینکه بر روی تور لحظه آخری ارمنستان حساب کنید دوم اینکه سفر زمینی را انتخاب کنید و سوم اینکه اگر خواستید به صورت هوایی راهی ارمنستان شوید از ایرلاین های داخلی مثل کاسپین بلیط رزرو کنید.

تجربه سفر به ارمنستان با الفبای سفر

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1013

به "راهنمای سفر به ارمنستان با الفبای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ارمنستان با الفبای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید