بهره برداری از طرح های آموزشی بنیادمستضعفان به ارزش 4000 میلیارد تومان

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس بنیاد مستضعفان با افتتاح 294مین مدرسه احداث شده به وسیله بنیاد در شهرستان بهارستان، از بهره برداری از طرح های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از 4000 میلیارد تومان اطلاع داد و گفت: بنیاد مستضعفان تا امروز 425 ملک به ارزش3400 میلیارد تومان واگذار نموده است.

بهره برداری از طرح های آموزشی بنیادمستضعفان به ارزش 4000 میلیارد تومان

رئیس بنیاد مستضعفان با افتتاح 294مین مدرسه احداث شده به وسیله بنیاد در شهرستان بهارستان استان تهران، از بهره برداری از طرح های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از 4000 میلیارد تومان اطلاع داد و گفت: بنیاد مستضعفان تمام زمین های مدارس در اختیارش را به وزارت آموزش و پرورش واگذار می نماید و تا امروز 425 ملک به ارزش 3400 میلیارد تومان واگذار نموده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح صبح امروز با حضور در مدرسه ای در شهرستان بهارستان از منطقه ها حاشیه ای شهر تهران، ضمن افتتاح یک مدرسه دخترانه در این منطقه محروم، طرح های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از 4000 میلیارد تومان در سراسر کشور را افتتاح کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان در تشریح اقدامات آموزشی بنیاد اظهار کرد: این مدرسه، 294مین مدرسه احداث شده بنیاد مستضعفان است که 1000 کلاس درس را شامل می گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر مدارس احداث شده به وسیله بنیاد مستضعفان، ما تفاهم نامه ای را با وزیر آموزش و پرورش منعقد کردیم که بر اساس آن، بنیاد مستضعفان 600 کلاس درس را در منطقه ها محروم اعلامی از سوی این وزارتخانه، احداث می نماید.

فتاح با اعلام خبر واگذاری رایگان تمام زمین های مدارس در اختیار بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش گفت: ما تا امروز 425 ساختمان و زمین مدارسی که در اختیارمان بود را به وزارت آموزش و پرورش واگذار کردیم که ارزش این املاک بیش از 3600 میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: علاوه بر این موارد بنیاد به صورت هرساله بسته های آموزشی و لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان محروم قرار می دهد و سال جاری نیز 85 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع کردیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1524

به "بهره برداری از طرح های آموزشی بنیادمستضعفان به ارزش 4000 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از طرح های آموزشی بنیادمستضعفان به ارزش 4000 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید