برلین: اروپا اصلاحاتی را در سازمان بهداشت جهانی کلید خواهد زد

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمانی دویچه وله، ینس اسپان (Jens Spahn) وزیر بهداشت آلمان امروز چهارشنبه به خروج آمریکا از سازمان بهداشت جهانی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

برلین: اروپا اصلاحاتی را در سازمان بهداشت جهانی کلید خواهد زد

با ما سفر کنید و با ارزان ترین فصل تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وزیر بهداشت آلمان در این خصوص در پیامی توئیتری نوشت: خروج آمریکا از سازمان بهداشت جهانی عقب گرد از همکاری های بین المللی است.

ینس اسپان در این خصوص اضافه کرد: تغییرات فرایند ابتلای جهانی نشان می دهند که اقدامی هماهنگ در این زمینه باید به انجام برسد. ما برای مبارزه با همه گیری ها احتیاج به همکاری های بین المللی بیشتری داریم نه همکاری های کمتر. کشورهای اروپایی اصلاحاتی در سازمان بهداشت جهانی را کلید خواهند زد.

لازم به ذکر است، سناتور ایالت نیوجرسی آمریکا دیشب از اقدام رسمی رئیس جمهور این کشور برای خارج کردن آمریکا از سازمان بهداشت جهانی اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، باب منندز سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی شامگاه سه شنبه گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی این کشور را از سازمان بهداشت جهانی خارج نموده است.

این سناتور دموکرات در صفحه توئیتر خود نوشت: کنگره اطلاعیه ای دریافت کرد که رئیس جمهور آمریکا همزمان با شیوع (ویروس کرونا) آمریکا را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد. این تصمیم موجب حفظ منفعت یا زندگی آمریکایی ها نمی گردد و آمریکایی ها را بیمار و تنها می نماید.

لازم به ذکر است که ترامپ پیش از این با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی در مورد شیوع ویروس کرونا، این سازمان را به جانبداری از چین متهم نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 542

به "برلین: اروپا اصلاحاتی را در سازمان بهداشت جهانی کلید خواهد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین: اروپا اصلاحاتی را در سازمان بهداشت جهانی کلید خواهد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید