100 هکتار زمین به پارک علم وفناوری اضاف می گردد

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: با همکاری استانداری بنا شد که 100 هکتار از اراضی اطراف به پارک اضافه گردد تا عقب ماندگی استان فارس در این حوزه رفع گردد.

100 هکتار زمین به پارک علم وفناوری اضاف می گردد

امین ذوالقدر در حاشیه افتتاح طرح دستیار فناوری گفت: این طرح بر مبنای ارزیابی دانشجویان و شرکت ها اجرا می گردد و همه مقاطع تحصیلی تحت یک شرایطی می توانند در این طرح شرکت نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: در فراخوان اول بیش از 28 هزار نفر شرکت کردند، در نهایت مدرک 5 هزار دانشجو تایید شد که در شرکت های تایید شده پارک های علم و فناوری پذیرفته و امروز تعدادی از آن ها مشغول می شوند.

ذوالقدر گفت: سیاست ما همکاری و ارتباط با دانشگاه ها به ویژه دانشگاه شیراز است، راه اندازی پردیس در دانشگاه شیراز و مرکز رشد در دانشگاه صنعتی از جمله اقداماتی است که در راستای رشد فعالیت های فناورانه و دانش بنیان اجرا شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس با اشاره به محدودیت اراضی در پارک علم و فناوری استان گفت: با همکاری استانداری بنا شد که 100 هکتار از اراضی اطراف به پارک اضافه گردد تا عقب ماندگی استان فارس در این حوزه رفع گردد.

ذوالقدر گفت: دره فناوری در دانشگاه شیراز و اینکه می تواند کل کشور را به لحاظ علمی و فناوری تغذیه کند، امید است که به عنوان قلب دانشگاه پیگیری گردد.

براساس این گزارش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از شرکت های دانش بنیان و طرح های فناورانه؛ برج فناوری بازدید کرد و بر سر مزار شهید گمنام این مرکز حاضر شد و ادای احترام کرد.

بازدید از سایت دانشگاه هنر شیراز که در حال حاضر عملیات دیوار کشی محوطه سایت در حال اتمام و پروژه ساخت دانشکده باستانشناسی و بازسازی در حال اجرای عملیات فونداسیون و اسکلت است از دیگر برنامه های امروز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.

افتتاح سلف مرکزی دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از پروژ ه های درحال ساخت دانشگاه صنعتی شیراز ازجمله استخر دانشگاه صنعتی از دیگر برنامه های سفر امروز زلفی گل بود.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1454

به "100 هکتار زمین به پارک علم وفناوری اضاف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هکتار زمین به پارک علم وفناوری اضاف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید