پرفروش های هفته فیدیبو؛ برای کسب موفقیت کتاب اصل گرایی را بخوانید

به گزارش طرفداران رونالدو، این هفته هم در لیست پرفروش های فیدیبو کتاب های موفقیت سهم بیشتری از سایر سبک ها دارند. برخلاف هر کار دیگری، یک کتاب خوب و انگیزشی می تواند در زندگی ما تغییر ایجاد کند. اما پرسش این جا است که آیا اصلا خواندن این کتاب ها فایده ای دارد یا صرفا به یک منبع درآمد برای نویسندگانشان تبدیل شده اند؟

پرفروش های هفته فیدیبو؛ برای کسب موفقیت کتاب اصل گرایی را بخوانید

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های کانادا بیشتر بدانید.

در جواب این پرسش باید گفت که انسان از بدو تولد و در تمامی مراحل زندگی، دوست دارد با گذر از هر لحظه به کمال و پیروزیت بیشتری دست یابد. وقتی که عظیم تر می شویم، دوست داریم پیروزیت هایمان هم گسترده تر و عظیم تر شوند و فردی تأثیرگذار در جامعه باشیم. به همین سبب متوسل به کتاب ها و آموزش هایی می شویم که توسط افراد پیروز نوشته شده اند.

اگر یکی از کتاب های پیروزیت را بخوانید، متوجه می شوید علاوه بر راهکارهایی که برای پیشرفت در زندگی به ما پیشنهاد می نماید، از نظر انگیزشی نیز تأثیر زیادی روی ذهن انسان دارد. این دو علت در کنار هم باعث می شوند قدرت ذهنی بیشتری برای آغاز هر کاری داشته باشید. علت طرفداری این دست از کتاب ها هم همین است و باعث می گردد که فرد برای خواندن این کتاب ها مشتاق تر می گردد و روز به روز اطلاعات بیشتری به دست می آورند. همین عامل نیز سرعت پیروزیت آن ها را چند برابر می نماید.

لیست پرفروش های صوتی و الکترونیک این هفته فیدیبو

  • وقتی نیچه گریست، اثر اروین د. یالوم
  • هنر شفاف اندیشیدن، اثر رولف دوبلی
  • بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید، اثر جول اوستین
  • کاریزما چیست؟
  • 50 باید و نباید در زندگی زناشویی، از فرهنگ هولاکویی
  • ملت عشق، اثر الیف شافاک
  • حماسه حسینی، اثر مرتضی مطهری
  • پاکسازی ذهن، اثر استیو اسکات
  • اثر مرکب، اثر دارن هاردی
  • اصل گرایی، اثر گرگ مک کیون

بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید اثر جول اوستین است. کتاب صوتی این اثر جزء پرفروش های این هفته فیدیبو معرفی شده است.

این کتاب راهکاری را ارائه می دهد که با آن می توان به پیروزیت ها و اهداف جدید در سطوح بالا رسید آن هم با یک روش ساده، یعنی برنامه ریزی مجدد ذهن که توان شما را در این زمینه مجهز می نماید تا آن چه را در جهت زندگی با آن روبرو می شوید مدیریت کنید. اگر افکار منفی و دلسرد کننده را حفظ کنید و بر آن ها تمرکز کنید در واقع به جای فرصت ها، برای خود محدودیت هایی ایجاد خواهید کرد. تفکر بهتر، زندگی بهتر؛ ابزاری برای حذف تفکر منفی و ناکارآمد به شما می بخشد و قدرت کنترل افکار و زندگی پیروزمندانه را برای شما به ارمغان می آورد اما اگر ذهن شما نادرست برنامه ریزی شده باشد به جای دیدن فرصت ها، تنها محدودیت ها را خواهید دید.

جول اوستین؛ نویسنده این کتاب در 5 مارس سال 1963 در آمریکا به دنیا آمد. وی سخنران، واعظ کلیسا و نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز است. او در میان مردم دنیا به نام کشیش خنده رو مشهور است چرا که سخنرانی و وعظ را با زبانی رسمی و خشک بیان نمی نماید و خود را از دیگر مردم عادی متمایز نمی داند. او همواره در سخنرانی ها، مثال و داستان هایی از زندگی شخصی خود بیان می نماید و همین امر سبب می گردد تا مخاطب با او و آن چه می گوید ارتباط بیشتری برقرار کند و تأثیر بیشتری از حرف هایش بگیرند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

  • پرفروش های هفته فیدیبو؛ کتاب های پیروزیت انتخابی برای هموار کردن جهت پیروزیت

اصل گرایی

کتاب اصل گرایی نوشته گرگ مک کیون با ترجمه دکتر بهنام شاهنگیان و مهدی مصلحی توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است. این کتاب جزء پرفروش های الکترونیک این هفته فیدیبو معرفی شده است.

همواره شنیدیم که با کوشش بیشتر نتیجه بهتری می گیریم البته که این حرف اشتباه نیست اما نویسنده این کتاب توضیح می دهد که این حرف یک حد و جایگاهی دارد. از یک جایی به بعد، بیشتر لزوما منجر به بهتر نمی گردد. بلکه؛ کمتر ولی بهتر نتیجه بخش تر است.

در واقع موضوع مورد بحث کتاب در خصوص انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر نیست. فقط در خصوص انجام کارهای درست است. این کتاب یک استراتژی مدیریت زمان یا یک تکنیک بهره وری نیست، بلکه یک نظم و انضباط سیستماتیک برای تشخیص آن چه که کاملا لازم است، می باشد. بنابراین می توانیم بالاترین سهم ممکن را در خصوص چیزهایی که واقعا مهم هستند، کسب کنیم.

اصل گرایی با مجبور کردن ما برای استفاده از معیارهای انتخابی تر برای آنچه لازم است، به ما قدرت می دهد تا کنترل انتخاب های خودمان را در خصوص این که زمان و انرژی گرانبهای خود را خرج کنیم، به دست بیاوریم.

گرگ مک کیون نویسنده کتاب اصل گرایی، در دانشگاه استنفورد مدیریت ارشد کسب و کار MBA خوانده است البته قبل از آن در دانشگاه بریگام؛ ارتباطات و روزنامه نگاری خوانده بود. گرگ مک کیون؛ امروز یک نویسنده و سخنران پیروز و یکی از نویسنده های ثابت مجله کسب و کار هاروارد و Influencer در لینکدین است. قبل از این فعالیت ها، مک کیون در پروژه های مختلفی برای ارزیابی مدیران ارشد، در Heidrick & Struggless Global Leadership Practice فعالیت می کرد که یکی از فعالیت هایشان آنالیز 300 مدیر برتر HP بود. همین تحقیق ها به گرگ ایده اولیه کتاب اصل گرایی را داد.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 520

به "پرفروش های هفته فیدیبو؛ برای کسب موفقیت کتاب اصل گرایی را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش های هفته فیدیبو؛ برای کسب موفقیت کتاب اصل گرایی را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید