پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی و نیمه رسمی استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و حفظ سلامت شهروندان، پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی غیررسمی و نیمه رسمی استان اعم از مدارس، خانه های معلم، سراهای ورزش، مهمان سراهای ادارات، زائرسراها و... تا اطلاع ثانوی ممنوع شد و ضمن لغو رزروهای قبلی باید پروتکل های بهداشتی و ایمنی به طور کامل در این واحدها رعایت شود.

خزائلی اظهار کرد: همچنین پیرو مصوبه کمیته فضاهای گردشگری و ورزشی استان ایجاد کمپ های مسافرتی و برپایی چادر در محیط پارک ها و فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد.

او یادآور شد: استان قزوین همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در همه ایام سال به ویژه ایام نوروز بوده که ان شاء الله با اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم و غلبه بر این ویروس دوباره پذیرای همه گردشگران از سراسر کشور و کشورهای خارجی خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 152

به "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی استان قزوین ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید