نسخه بازسازی شده Sonic Colors برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید

به گزارش طرفداران رونالدو، قهرمان و نماد دوست داشتنی سگا با نسخه بازسازی شده یکی از بهترین آثار خود باز خواهد گشت. به تازگی شرکت سگا اعلام نموده است که نسخه بازسازی شده بازی Sonic Colors را با نام کامل Sonic Colors: Ultimate در سپتامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

نسخه بازسازی شده Sonic Colors برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازی محبوب Sonic Colors در سال 2010 میلادی برای پلتفرم های نینتندو دی اس (Nintendo DS) و نینتندو وی (Wii) منتشر شد. با این حال، اکنون پس از سپری شدن 11 سال از زمان عرضه این بازی، سگا میخواهد نسخه بازسازی شده این اثر را برای پلتفرم های امروزی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله اپیک گیمز استور) منتشر کند. طبق گفته های سگا، بازی Sonic Colors: Ultimate در تاریخ 16 شهریور 1400 (7 سپتامبر) عرضه خواهد شد.

طبیعی است که نسخه بازسازی شده این اثر بهبودهایی را به خود دیده باشد. بر اساس اطلاعات اعلام شده، Sonic Colors: Ultimate دارای ارتقاهای بصری، یک حالت کاملا جدید، کنترل دوباره طراحی شده و ارتقاهای دیگر خواهد بود. همچنین در جریان نمایشی که برای معرفی این اثر تدارک دیده شده بود، سگا بیان کرد که این بازی به وسیله قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل روی کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس قابل اجرا خواهد بود.

استودیو Blind Squirrel Games که روی بازی هایی همچون بایوشاک: کالکشن و همچنین مس افکت لجندری ادیشن کار نموده است، وظیفه ساخت بازی Sonic Colors: Ultimate را بر عهده خواهد داشت.

همچون نسخه اصلی بازی Sonic Colors، در نسخه بازسازی شده هم سونیک به دیدن شهربازی بزرگ ساخته شده توسط دکتر اگمن (یا به عبارت دیگر ربوتنیک) خواهد رفت. در شهربازی جذاب و زیبای دکتر اگمن منبع قدرت شری نهفته است. اگمن، شخصیت شرور بازی، نژادی بیگانه را اسیر نموده تا از آن ها به عنوان سوخت شهربازی خود استفاده کند و این به سونیک بستگی دارد که آنان را آزاد سازد. گیم پلی بازی Sonic Colors: Ultimate به خوبی همان هیجان و لذتی را نشان می دهند که از Sonic Colors و به صورت کلی یک بازی سونیک انتظار داریم. بهبودهای گرافیک هم در این نمایش کاملا تعیین است.

بازی Sonic Colors: Ultimate با قیمت 40 دلار و به صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل خریداری است. یک نسخه ویژه 45 دلاری هم برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل آیتم های اضافی و ریمیکس موسیقی متن بازی خواهد بود. این نسخه ویژه همچنین چند روز زودتر از نسخه عادی و در تاریخ 12 شهریور (3 سپتامبر) عرضه خواهد شد.

با این حال، این تنها معرفی سگا درباره سونیک نبود. این شرکت بیان کرد که برنامه دارد انیمیشنی دو قسمتی با نام Sonic Colors: Rise of the Wisps عرضه کند که صداپیشه معروف سونیک یعنی راجر کریگ اسمیت (Roger Craig Smith) هم برای ایفای این نقش بازخواهد گشت.

اگر یکی از هواداران پروپاقرص خارپشت سریع و دوست داشتنی سگا هستید و نتوانسته اید نسخه اصلی این بازی را در سال 2010 تجربه کند، عرضه نسخه بازسازی شده برای کنسول های امروزی می تواند فرصت بسیار مناسبی باشد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 965

به "نسخه بازسازی شده Sonic Colors برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده Sonic Colors برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید