بازی مولتی ورسوس برای تمام پلتفرم ها معرفی گردید؛ جدال شخصیت های وارنر

به گزارش طرفداران رونالدو، شرکت برادران وارنر و پلی فرست گیمز (Play First Games) از بازی مولتی ورسوس (Multi Versus) رونمایی کردند. این بازی رایگان بوده و به سبک فایتینگ و پلتفرمر است. طبق توضیحات آن، در این بازی تعداد بسیاری از شخصیت های دنیای برادران وارنر حضور دارند. کنسول های پذیرای مولتی ورسوس، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری اس، ایکس و وان به همراه کامپیوترهای شخصی هستند.

بازی مولتی ورسوس برای تمام پلتفرم ها معرفی گردید؛ جدال شخصیت های وارنر

نکته بسیار مثبت در خصوص این بازی وجود کراس پلی (Cross Play) است. همینطور اینکه محتوای آن نیز به صورت فصلی خواهد بود. حالت کراس پلی در اصل قابلیتی است که شما با کنسول های مختلف می توانید با یکدیگر بازی کنید. به این معنا که شما اگر یک کنسول پلی استیشن داشته باشید می توانید با کسی که دارای یک کامپیوتر یا حتی ایکس باکس باشد بازی کنید. به نوعی می توان گفت که سرور بازی اختصاصی یک پلتفرم نبوده و میان همه مشترک است.

در توضیحات این بازی به وسیله برادران وارنر نوشته شده:

رئیس بخش بازی شرکت برادران وارنر در مصاحبه ای گفت:

یکی از کارگردانان شرکت پلیر فرست گیمز نیز گفت که این پروژه یک آرزو برای تیمشان بوده و برای آن ها بسیار ارزشمند است. به همین دلیل این شرکت تمام توان خود را برای ساخت برترین تجربه ممکن به کار خواهد گرفت.

شایعات این مدت در خصوص ساخت این بازی بسیار زیاد بود. اینطور که به نظر می رسد تقریباً همه آن ها نیز صحیح بوده و نه تنها نام این بازی مولتی ورسوس است بلکه در آن شگی نیز حضور دارد. به هرحال این اولین تجربه برادران وارنر در سبک مبارزه نیست و این شرکت مورتال کامبت را دارد. شاید بتوان گفت که مولتی ورسوس رده سنی پایین تری را در نظر داشته و به طور کلی مخاطبان متفاوتی نسبت به مورتال کمبت خواهد داشت.

می توانید در ادامه ویدیوی معرفی بازی مولتی ورسوس و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1226

به "بازی مولتی ورسوس برای تمام پلتفرم ها معرفی گردید؛ جدال شخصیت های وارنر" امتیاز دهید

4 کاربر به "بازی مولتی ورسوس برای تمام پلتفرم ها معرفی گردید؛ جدال شخصیت های وارنر" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مولتی ورسوس برای تمام پلتفرم ها معرفی گردید؛ جدال شخصیت های وارنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید