بازسازی Saints Row 3 برای کنسول های نسل بعدی معرفی گردید

به گزارش طرفداران رونالدو، به تازگی شرکت دیپ سیلور اعلام نموده که بازی Saints Row: The Third Remastered در هفته آینده برای پلتفرم های نسل بعدی سونی و مایکروسافت عرضه خواهد شد.

بازسازی Saints Row 3 برای کنسول های نسل بعدی معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

طبق اعلام رسمی ناشر بازی و همچنین استودیو سازنده اثر یعنی استودیو Volition، بازی ویدیویی Saints Row: The Third Remastered قرار است در تاریخ 4 خرداد 1400 (25 مه 2021) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و در تاریخ 1 خرداد (22 مه) برای استیم و GOG منتشر گردد.

روی کنسول های نسل بعدی، نسخه بازسازی شده بازی Saints Row The Third از مزیت هایی همچون بهبود گرافیکی و همچنین افزایش نرخ فریم بهره برده است. در واقع، تنظیمات بازی روی کنسول های نسل بعدی معادل بالاترین تنظیمات بازی روی کامپیوتر شده است. نسخه کنسول های نسل بعدی این اثر به نرخ 60 فریم بر ثانیه و همچنین رزولوشن 4K پویا ارتقا پیدا نموده اند تا تجربه بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به تجربه ای بهتر تبدیل گردد.

با این وجود، نسخه کنسول ایکس باکس سری اس کمی تفاوت دارد. روی کنسول سری اس دو گزینه گرافیکی مختلف وجود دارد. اولین گزینه که با موضوع عملکرد اجرایی و نرخ فریم طراحی شده، این امکان را می دهد تا این اثر را با رزولوشن 1080 و نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنید. حالت دوم، اولویت را به زیبایی بصری و رزولوشن داده است. در این حالت شما قادر خواهید بود که بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

همچنین به لطف استفاده از اس اس دی در سخت افزار کنسول های نسل بعد، مدت زمان بارگذاری بازی هم در مقایسه با نسل قبل روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس کاهش یافته است و از این نظر عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

نکته قابل توجه این است که دارندگانی که نسخه بازسازی شده این اثر را در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری نموده باشند، می توانند بدون هزینه اضافی و به صورت رایگان نسخه بازسازی شده بازی Saints Row: The Third را روی کنسول های نسل بعدی خود تجربه نمایند. همچنین بازی قرار است برای استیم و GOG هم عرضه گردد و این یعنی اکنون هواداران این اثر روی کامپیوتر علاوه بر اپیک گیمز استور، گزینه دیگری را هم برای تجربه بازی در اختیار دارند.

نسخه اصلی Saints Row: The Third حدود یک دهه پیش برای دو کنسول پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. پس از آن نسخه بازسازی شده برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شده اند و همچنین در اوایل مارس سال جاری این اثر برای سرویس گوگل استیدیا هم در دسترس نهاده شد. اکنون باید منتظر ماند و مشاهده کرد که نسخه نسل بعدی این بازی روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 976

به "بازسازی Saints Row 3 برای کنسول های نسل بعدی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Saints Row 3 برای کنسول های نسل بعدی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید