مدرن وارفر 3 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم خواهد آمد

به گزارش طرفداران رونالدو، بازی کال آو دیوتی: جنگاوری مدرن 3 (Call of Duty: Modern Warfare 3) چندی پیش معرفی گردید. این بازی به نوعی بازنگری سری قدیمی این مجموعه است که در سال 2011 در دسترس هواداران نهاده شد. به نوعی جنگاوری مدرن 3 دنباله سری بازنگری مجموعه کال آو دیوتی است که از سال 2019 شروع شد. این بازنگری ها توانستند موفقیت بسیار خوبی کسب نمایند و همین موضوع باعث شد شرکت سازنده از این کار استقبال کند.

مدرن وارفر 3 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم خواهد آمد

در زمان معرفی شماره 3 جنگاوری مدرن بحث کنسول های آن کمی نامفهوم بود. به علت اینکه در بعضی از تریلرها تنها به کنسول های نسل نهمی اشاره شد که سؤال برانگیز بود. حتی بعضی رسانه ها اعلام کردند که بازی جنگاوری مدرن 3 تنها برای کنسول های نسل نهمی عرضه خواهد شد و خبری از نسخه نسل هشتمی نخواهد بود.

حال اگر شما از هواداران مجموعه کال آو دیوتی باشید و به کنسول نسل نهمی دسترسی نداشته باشید، احتیاج به نگرانی نیست. بازی جنگاوری مدرن 3 برای کنسول های نسل هشتمی هم عرضه خواهد شد. در نتیجه شما احتیاج به تازهترین کنسول های بازی برای تجربه این بازی ندارید. هنوز اطلاعاتی در خصوص سیستم مورد احتیاج این بازی در کامپیوتر منتشر نشده است ولی شرایط آن روی کنسول به طور کامل معین است.

علت تأیید این موضوع هم یک تریلر تازه است که در آن کنسول های پلی استیشن 4 و 5 ذکر شده اند. همینطور اینکه سایت ایکس باکس به روزرسانی شده و ایکس باکس وان هم به فهرست اضافه شده است. در نتیجه بازی جنگاوری مدرن 3 قطعاً برای کنسول های نسل هشتمی هم عرضه خواهد شد.

بازی جنگاوری مدرن 3 در تاریخ 19 آبان (10 نوامبر) برای کنسول های نسل نهم و هشتم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد. در کنار آن فصل تازه بازی وارزون (Warzone) نیز شروع خواهد شد. به طور کلی آبان یک بازه زمانی مهم برای مجموعه کال آو دیوتی بوده و ما شاهد ورود این بازی به سال و محتوای تازه خواهیم بود.

کنسول های نسل هشتمی زمانی که معرفی شدند، قرار شد تا 10 سال پشتیبانی شوند. به همین علت است که با ورود به سال 2023 ما شاهد کمرنگ شدن آن ها در دنیای گیمینگ هستیم. این کنسول ها در زمان خود سخت افزار قدرتمندی داشتند. 8 گیگابایت رم در کنار پردازنده اصلی و گرافیکی قدرتمند باعث شدند تا این دستگاه ها عمر خوبی داشته باشند.

با گذشت زمان عناوین بازی سنگین تر شده و اجرای آن ها دشوارتر شده است. از آنجایی که این کنسول ها از هارد دیسک برای اجرای عناوین بازی استفاده می نمایند، منطقی است که اجرای بازی زمان زیادی ببرد. حتی امکان دارد که اجرای فضاهای مختلف ناممکن گردد. از این رو کنسول های نسل هشتمی در حال کنار رفتن هستند.

نکته مشکل زا در خصوص کنسول های میان نسلی است. کنسول های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو دستگاه های جالبی بودند. این دستگاه ها پردازنده های ارتقاء یافته داشته ولی از لحاظ حافظه و پردازنده اصلی مشابه کنسول های اولیه بودند. این است که شرایط افرادی که این دستگاه ها را خریدند کمی ناراحت نماینده است. به علت اینکه این کنسول ها زودتر از زمان اصلی از دوره خارج شدند. به همین علت نسبت به دستگاه های اولیه و قدیمی عمر کمتری داشتند. البته اگر خرابی دستگاه های قدیمی را در نظر نگیرید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1608

به "مدرن وارفر 3 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرن وارفر 3 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید