فردی کلاهبردار برای ماه ها بجای این زن انتاریویی یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت می کرد

به گزارش طرفداران رونالدو، زنی اهل تورنتو یکی از صدها کانادایی است که هویتش سرقت شده و فردی کلاهبردار از هویت او برای درخواست دریافت مزایای دولتی در دوران پاندمی کووید-19 استفاده نموده است.

فردی کلاهبردار برای ماه ها بجای این زن انتاریویی یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت می کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برای تامارا کیتر که کارش مدیریت موسیقی است، این کلاهبرداری به این معنی است که معلوم نیست چه زمانی می تواند پرداخت بعدی خود از برنامه یاری اضطراری دولت کانادا (CERB) را از دولت فدرال دریافت کند. او تا همین حالا هفت هفته منتظر دولت مانده تا درباره این کلاهبرداری که با نام او برای دریافت بیمه اشتغال ثبت شده بود، تحقیق کند.

کیتر از قبل پرداخت های CERB را دریافت می کرد، در نتیجه درخواستی که به نام او برای دریافت بیمه اشتغال ارایه شد باعث شد اینطور به نظر برسد که او می خواهد دو مزیت دریافت کند. درخواست دوم او که به دلیل تعدیل شدن از شغلی در وال مارت که او هرگز آنجا کار ننموده بود، ارایه شد موجب شد که او حالا هیچ مزیتی دریافت نکند.

کیتر گفت: هیچ کس نمی تواند به من بگوید کی مسئله حل می گردد. هیچ کس نمی تواند تخمین زمانی بدهد که قرار است چند هفته یا چند ماه طول بکشد. خیلی آزاردهنده است.

تا اینجا او دو ماه از پرداخت های 2 هزار دلاری CERB خود را دریافت ننموده که باعث شده مجبور بگردد برای پرداخت اجاره خانه از دوستانش پول قرض کند.

کیتر گفت: کسب و کار موسیقی قرار نیست تا یک یا دو هفته دیگر به زندگی برگردد. بنابراین برای زنده ماندن به آن پرداخت ها نیاز دارم.

مرکز ضدکلاهبرداری کانادا می گوید بیش از 700 گزارش سرقت هوایت مرتبط با CERB در سراسر کشور دریافت نموده است. بیش از نیمی از آن گزارش ها مرتبط به کبک هستند و 172 گزارش دیگر در انتاریو به ثبت رسیده است. بریتیش کلمبیا هم با 52 گزارش لیست سه استان اول را تکمیل می نماید.

مزیت مشمول پرداخت اقتصادیات برای کارکنانی که درآمد خود را به خاطر کووید-19 از دست داده اند ابتدا قرار بود چهار ماه دوام داشته باشد اما این حمایت اقتصادی به مدت دو ماه دیگر هم تمدید شد.

کلاهبرداری سرقت هویت CERB به این معنی نیست که کیتر و دیگران پولی از دست داده اند. سازمان اقتصادیات کانادا اعلام نموده افرادی که صلاحیت دریافت پرداخت ها را دارند پول شان را دریافت خواهند کرد؛ اما در حال حاضر تا زمانی که آنالیز مسئولان تمام و هویت آن ها تایید بگردد پرداخت آن ها انجام نمی گردد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 522

به "فردی کلاهبردار برای ماه ها بجای این زن انتاریویی یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردی کلاهبردار برای ماه ها بجای این زن انتاریویی یاری اقتصادی 2000 دلاری دریافت می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید