برترین میکروفون اسپیکردار بازار؛ مجذوب کننده ترین ها برای دورهمی های کوچک

به گزارش طرفداران رونالدو، میکروفون اسپیکردار دستگاهی کاملا کاربردی برای کسانی است که می خواهند بدون حمل تجهیزات متعدد و سنگین صوتی در مراسم های مختلف، تورهای و اردوهای مسافرتی اقدام به سخنرانی کنند. علاوه بر این با وجود قابلیت اکوی صدا و استفاده از پخش زیرصدا می توان از آن جهت خواندن نیز استفاده کرد. اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، راهنمای خرید برترین میکروفون اسپیکردار خبرنگاران را از دست ندهید.

برترین میکروفون اسپیکردار بازار؛ مجذوب کننده ترین ها برای دورهمی های کوچک

میکروفون اسپیکر موکسوم مدل MX-SK29

میکروفون اسپیکر موکسوم مدل MX-SK29، برترین میکروفون اسپیکر دار موجود در بازار است و به خوبی به احتیاجهای کاربران پاسخ می دهد. این محصول از بدنه ای از جنس پلاستیک ABS و آلومینیوم فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. بعلاوه وزن بسیار سبک 285 گرمی آن نیز موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند آن را حمل و نقل نمایند و نگرانی از این بابت نداشته باشند. این میکروفون اسپیکردار حرفه ای، صدای کاربران با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت کاملاً شفاف از اسپیکر پخش می نماید و با وجود قابلیت اکوی صدا و استفاده از پخش زیرصدا می توان از آن جهت همخوانی با خواننده هنگام پخش موسیقی نیز بهره برد. برترین مارک میکروفون اسپیکردار در مدل MX-SK29 خود از یک LED جهت پایکوبی نور استفاده کرده تا بر مجذوب کنندهیت های بصری این میکروفون اسپیکر بیفزاید. با استفاده از دکمه های روی این محصول می توان اقدام به توقف یا عقب جلو کردن صوت نمود یا صدای پخش و یا اندازه اکوی میکروفون را تنظیم کرد.

بعلاوه دکمه ای جهت تغییر حالات میکروفون و دکمه دیگری جهت قطع پایکوبی نور بر روی دستگاه تعبیه شده است. منبع انرژی این اسپیکر میکروفونی را یک باتری لیتیومی تأمین می نماید که به لطف آن قادر است شارژدهی چند ساعته را به کاربران ارائه دهد. یک ابر جهت حذف نویز و جلوگیری از انعکاس صدای باد در هنگام استفاده از میکروفون قرار داده شده و با تمامی سیستم عامل های گوشی های هوشمند و کامپیوتر نیز سازگاری دارد. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه علاوه بر بلوتوث، شما می توانید از این محصول به صورت سیمی با کابل Aux و کارت حافظه نیز استفاده کنید.

میکروفون اسپیکر جوی روم مدل JR-MC5

اگر با بودجه یک میلیون تومان در پی خرید یک محصول باکیفیت و بادوام هستید، بدون شک باید به سراغ میکروفون اسپیکر جوی روم مدل JR-MC5 بروید. این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از جنس آلیاژ آلومینیوم، فلز و پلاستیک ABS ساخته شده که آن را در برابر ضربه، اکسیداسیون و آسیب مقاوم کرده است. این محصول بعلاوه مجهز به بلندگوی آهن ربایی نئودیمیوم است که با فرکانس کامل 52 میلی متری با دیافراگم ارتعاشی صدای استریوی شفاف و بسیار عالی را به گوش کاربران می رساند. این محصول در دو رنگ سرمه ای و صورتی در بازار عرضه شده که کاربران می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند. بعلاوه روی بدنه برترین میکروفون اسپیکر با بودجه یک میلیون تومان، چهار دکمه دیده می گردد که برای خاموش و روشن کردن، کم و زیاد کردن اندازه صدا، رفتن به ترک بعد یا قبل و بعلاوه تنظیم روی حالت کاراکوئه قابل استفاده هستند.

حالت کاراکوئه قابلیت حذف صدای خواننده را در دسترس شما قرار می دهد. این محصول 4 افکت صوتی مختلف دارد که می توانید از آن استفاده کنید. یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این میکروفون اسپیکردار در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ تا حداکثر 8 ساعت دوام می آورد و حدود 3 ساعت طول می کشد تا به صورت کامل شارژ گردد. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به پشتیبانی از پروتکل های A2DP/AVRCP/HSP، شیار کارت حافظه میکرو SD و پایکوبی نور LED اشاره نمود.

میکروفون اسپیکر ارلدام مدل ET-MC1

میکروفون اسپیکر ارلدام مدل ET-MC1، یک محصول حرفه ای با طراحی بسیار مجذوب کننده است که صدایی باکیفیت و شفاف را در اختیار کاربران قرار می دهد. برترین میکروفون اسپیکردار برند ارلدام از جنس پلاستیک فشرده شده فراوری شده که دوام بالایی دارد و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد، بنابراین خیلی راحت می تواند با این محصول تفریح بسیار جالبی برای بچه ها خود فراهم کنید. این محصول 26 سانتی متر ارتفاع دارد و عرض آن نیز به 8 سانتی متر می رسد. در بخش جلویی طراحی این میکروفون اسپیکردار، یک سری دکمه های مختلف تعبیه شده که هر کدام کارکردهای مختلفی دارند و با توجه به درج شدن کارکرد هر دکمه، به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

این محصول سه اسپیکر در سه طرف طراحی مکعب شکلش دارد و از بلوتوث نسخه 5.0 با برد حداکثر 10 متری نیز برای برقراری اتصال با دستگاه های هوشمند شما پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، شما می توانید به وسیله کابل AUX، درگاه کارت حافظه میکرو SD و بعلاوه درگاه USB از این محصول استفاده کنید. این میکروفون اسپیکر افکت های صوتی مختلفی دارد و حالت صدای اکو را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

میکروفون اسپیکر مدل YS-91

میکروفون اسپیکر مدل YS-91، یک محصول باکیفیت است که در رنگ بندی صورتی و طلایی به فروش می رسد. وزن این محصول 406 گرم است و این یعنی کمی نسبت به سایر محصولات معرفی شده سنگین تر است. اما برخلاف وزنش، این اسپیکر ابعادی بسیار جمع وجور دارد و جنس پلاستیک فشرده اش نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر حوادث احتمالی از خود نشان می دهد. میکروفون اسپیکر مدل YS-69 دارای ورودی کارت حافظه بوده و از ظرفیت 32 گیگابایت برخوردار است، بنابراین شما می توانید کارت حافظه های مرتبط با این دستگاه را به آن متصل کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 4.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و بردی حداکثر 10 متری نیز دارد. بعلاوه به لطف وجود درگاه USB، شما می توانید فلش خود را نیز به این محصول متصل کنید.

میکروفون YS-69 از فرکانس 10 کیلو هرتز تا 100 هرتز پشتیبانی می نماید و قابلیت استفاده به عنوان میکروفون، کاراکوئه، قابلیت گرفتن و پخش رادیو و قابلیت ضبط صدا را نیز در دسترس شما قرار می دهد. این میکروفون اسپیکر افکت های صوتی مختلفی دارد و حالت صدای اکو را نیز همچون برترین میکروفون اسپیکردار بازار به کاربران ارائه می نماید. باتری تعبیه شده در این مدل لیتیومی با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعتی است که به خوبی می تواند با توان ورودی 5 وات کار کند و با یک بار شارژ می تواند 5 الی 10 ساعت دوام بیاورد. این محصول برای شارژ شدن نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد.

میکروفون اسپیکر ارلدام مدل MC2

برند ارلدام، نسخه مالی از اسپیکر MC1 خود را با نام MC2 روانه بازار کرده که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. اول از همه باید به وزن بسیار سبک 260 گرمی و ابعاد جمع وجور این میکروفون اسپیکر دار اشاره کنیم که بسیار خوش دست است و پلاستیکی بودن بدنه آن نیز موجب شده تا مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی داشته باشد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و تا حداکثر فاصله 10 متری می توانید از آن بدون هیچ مسئله ای استفاده کنید. علاوه بر بلوتوث، می توان به ورودی های USB، کارت حافظه میکرو SD و AUX نیز اشاره نمود که امکان اتصال سیمی را برای کاربران فراهم می نماید.

برند ارلدام برای برترین میکروفون اسپیکردار مالی خود از یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده کرده که شارژدهی بسیار خوبی دارد و می تواند حداکثر 8 ساعت شما را در پخش موسیقی و یا سخنرانی ها همراهی کند. بخش جلویی طراحی این میکروفون اسپیکردار، یک سری دکمه های مختلف تعبیه شده که هر کدام کارکردهای مختلفی دارند. این محصول از سه اسپیکر در سه طرف طراحی مکعب شکلش بهره می برد و افکت های صوتی مختلفی نیز دارد. در نهایت باید به حالت اکوی این میکروفون اسپیکردار باکیفیت و ارزان اشاره کنیم.

میکروفون اسپیکر وستر مدل SA-2811

میکروفون اسپیکر وستر مدل SA-2811، طراحی خاص و بسیار منحصر به فردی دارد و شاید در نگاه اول بیشتر شبیه به یک چراغ قوه باشد تا یک میکروفون اسپیکردار. این محصول وزن سنگینی نسبت به سایر محصولات معرفی شده دارد و بدنه آن نیز از جنس پلاستیک مقاوم ABS فراوری شده تا خیلی راحت بتوانید این اسپیکر را در اختیار بچه ها خود قرار دهید و هیچ نگرانی از بابت خرابی آن نداشته باشید. این محصول قابلیت های بسیار کاربردی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اول از همه باید به قابلیت ضبط صدای این محصول اشاره کنیم که شما می توانید صدا را درون کارت حافظه میکرو SD و یا فلش مموری متصل به این میکروفون اسپیکردار ذخیره کنید.

بعلاوه شما این امکان را دارید که با استفاده از دکمه رکورد و 4 افکت صوتی تعبیه شده، صدای پخش شده را تغییر دهید و صدایی دیگر غیر از صدای خود را به گوش دیگران برسانید. روی بدنه این محصول چهار دکمه دیده می گردد که برای خاموش و روشن کردن، کم و زیاد کردن اندازه صدا، رفتن به ترک بعد یا قبل و بعلاوه تنظیم روی حالت کاراکوئه قابل استفاده هستند. یک دکمه چرخان برای تنظیم ولوم اکو نیز روی بدنه اسپیکر تعبیه شده که در هنگام سخنرانی و برگزاری مراسم های مختلف قابل استفاده است. وستر برای برترین میکروفون اسپیکردار خود از یک باتری لیتیومی به عنوان تأمین نماینده انرژی استفاده کرده که شارژدهی مناسبی دارد و با کابل میکرو USB در عرض حدود 2 ساعت و نیم شارژ می گردد.

میکروفون اسپیکر مدل JLGS-PLUS

اگر در پی میکروفون های اسپیکردار زیر 300 هزار تومن هستید، خوشبختانه گزینه های مختلفی پیش روی شماست و میکروفون اسپیکر مدل JLGS-PLUS، از این نظر یکی از برترین هاست. این محصول کیفیت ساخت مناسبی دارد و ابعاد آن نیز به 70×70×245 میلی متر می رسد. سنگینی وزن این محصول حدود 345 گرم است و بلندگوی 50 میلی متری آن نیز با حداکثر توان خروجی 5 وات به انجام وظیفه می پردازد. از لحاظ کیفیت صوتی، این محصول عملکرد بسیار قابل قبولی دارد، اما در حجم صدای بالا با اعوجاج زیادی روبرو خواهید شد. JLGS-PLUS دارای دکمه هایی برای تنظیم بلندی صدا، ولوم، باس و اکو است تا در صورت احتیاج بتوانید صدای مورد نظر خود را شخصی سازی کنید. این محصول قابلیت ضبط نیز دارد و با تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS نیز سازگار است. شما می توانید موزیک دلخواه خود را با این اسپیکر پخش کرده و با استفاده از میکروفون آن، با خواننده همخوانی کنید. این محصول 4 افکت صوتی را در اختیار شما قرار می دهد و با بهره گیری از آن امکان تغییر صدا نیز وجود دارد.

JLGS-PLUS از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال پایدار به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و حداکثر تا 10 متر نیز بدون هیچ مسئله ای به فعالیت می پردازد. بعلاوه به لطف وجود درگاه USB و کارت حافظه میکرو SD، شما می توانید از روش های دیگر نیز موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این محصول برای استفاده در یک محیط 100 متری کاملاً مناسب است و در عرض 2 ساعت با کابل میکرو USB به طور کامل شارژ می گردد. برند سازنده این محصول، از یک باتری 1800 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی استفاده کرده که حداکثر تا 10 ساعت می تواند از مراسم ها و دورهمی های شما به خوبی میزبانی کند.

میکروفون اسپیکر گودفری مدل ws-858G

میکروفون اسپیکر گودفری مدل ws-858G، یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و کاربران می توانند از بین رنگ های مختلف آن دست به انتخاب بزنند. این میکروفون اسپیکر دار از بدنه ای از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده که دوام بسیار خوبی دارد. میکروفون این محصول با توری فلزی پوشانده شده تا آن را در برابر ضربه، اکسیداسیون و آسیب مقاوم کرده است. این محصول بعلاوه مجهز به بلندگوی آهن ربایی نئودیمیوم است که با دیافراگم ارتعاشی صدای استریوی شفاف و بسیار باکیفیتی را به گوش کاربران می رساند. برترین میکروفون اسپیکردار برند گودفری مجهز به قابلیت ضبط و پخش صدا، خوانندگی و آواز است و به لطف این قابلیت ها، شما قادر خواهید بود که صدای خود را با آهنگ های درحال پخش ریمیکس کنید. روی بدنه این میکروفون یک سری دکمه ها با عملکردهای مختلف تعبیه شده که از آن ها می توانید برای کنترل موزیک و ضبط و پخش صدا استفاده کنید.

بعلاوه در بخش انتهایی این میکروفون یک درگاه کابل AUX، درگاه کارت حافظه میکرو SD، درگاه میکرو USB برای شارژ و درگاه USB برای متصل کردن فلش نیز دیده می گردد. باتری تعبیه شده در این مدل لیتیومی با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعتی است که به خوبی می تواند با توان ورودی 5 وات کار کند و با یک بار شارژ می تواند 5 الی 10 ساعت دوام بیاورد. این محصول برای شارژ شدن نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد. بعلاوه نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید.

میکروفون اسپیکر کد 858

میکروفون اسپیکر کد 858، طراحی بسیار مجذوب کنندهی دارد و صدای باکیفیتی را نیز نسبت به قیمتش به کاربران ارائه می دهد. این محصول به راحتی با گوشی های اندرویدی و آیفون اتصال برقرار می نماید و مجهز به خاصیت چند لایه کاهنده نویز و صدای اکو است. میکروفون این محصول حساسیت صوتی بسیار بالایی دارد و شما می توانید با استفاده از آن به ضبط صدا نیز بپردازید. یک باتری پرظرفیت به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که قادر است با یک بار شارژ، تا 8 ساعت شما را در پخش موسیقی و ضبط صدا همراهی کند.

با میکروفون اسپیکر کد 858 شما قادر به کنترل موسیقی نیز هستید، چراکه این قابلیت با وجود دکمه های تعبیه شده بر روی آن برای شما فراهم شده است. بعلاوه به وسیله حافظه رم میکرو SD و فلش USB نیز شما قادر به پخش موسیقی مورد نظر خود هستید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و بردی حداکثر 10 متری نیز دارد. اگر از علاقه مندان به شنیدن رادیو هستید، این میکروفون اسپیکردار از این قابلیت نیز پشتیبانی می نماید.

میکروفون اسپیکر بلوتوثی مدل ws-858

میکروفون اسپیکر بلوتوثی مدل ws-858، یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه خبرنگاران است و بیش از 70 درصد خریداران، خرید این محصول را به سایر کاربران توصیه کرده اند. اول از همه باید به تنوع رنگی بسیار بالای این میکروفون اسپیکر بلوتوثی اشاره کنیم. این اسپیکر میکروفون دار بدنه ای آلومینیومی دارد که در برابر ضربات و حوادث احتمالی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه تکنولوژی کاهش نویز در این محصول مورد استفاده قرار گرفته تا صدای کاربران به طور واضح و شفاف به گوش دیگر افراد برسد.

روی بدنه این محصول باکیفیت درگاه های مختلفی نظیر ورودی AUX جهت ضبط صدا، ورودی کارت حافظه میکرو SD و درگاه USB دیده می گردد. این میکروفون اسپیکردار قابلیت ریمیکس کردن آهنگ و کارائوکه را در اختیار کاربران قرار می دهد و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی آن نیز تا 6 کاربران را همراهی می نماید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و تا حداکثر فاصله 10 متری می توانید از آن بدون هیچ مسئله ای استفاده کنید. این محصول افکت های صوتی مختلفی نیز دارد و کاربران قادر خواهند بود تا صدا خود را به شکل کاملاً متفاوتی به گوش سایر افراد برسانند.

میکروفون اسپیکر مدل WS 858 1400

در نهایت می رسیم به میکروفون اسپیکر مدل WS 858 1400. این محصول علاوه بر بلوتوث نسخه 5.0، به ورودی های USB، کارت حافظه میکرو SD و AUX نیز مجهز شده و قابلیت ضبط صدا و تنظیم اندازه اکو را نیز به کاربران ارائه می دهد. حداکثر توان خروجی این محصول 5 وات است و باتری آن نیز شارژدهی مناسبی دارد. بخش جلویی طراحی این میکروفون اسپیکردار، یک سری دکمه های مختلف تعبیه شده که هر کدام کارکردهای مختلفی دارند. این محصول از سه اسپیکر در سه طرف طراحی مکعب شکلش بهره می برد و افکت های صوتی مختلفی نیز دارد.

سخن پایانی

تهیه لوازم برای سخنرانی و یا دورهمی ها معمولا زمان بر است و احتیاج به چندین دستگاه مختلف دارد تا به هم وصل شوند و صدای شخص بهتر به گوش برسد. میکروفون های اسپیکردار این مشکل را حل کرده اند و می توانند در دو نقش میکروفون و اسپیکر ظاهر شوند که طبیعتاً در وقت و هزینه نیز صرفه جویی به عمل می آورند. در راهنمای خرید برترین میکروفون اسپیکردار خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 11 میکروفون اسپیکردار باکیفیت و بادوام از برندهای مختلف در رده های قیمتی متفاوت پرداختیم تا خرید آسان تری را با توجه به بودجه و احتیاج خود از خبرنگاران تجربه کنید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این محصولات موجود در فهرست برترین میکروفون اسپیکردار ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1599

به "برترین میکروفون اسپیکردار بازار؛ مجذوب کننده ترین ها برای دورهمی های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین میکروفون اسپیکردار بازار؛ مجذوب کننده ترین ها برای دورهمی های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید