رئیس جمهور الجزایر به کشورش بازگشت

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس جمهوری الجزایر پس از سفر درمانی یک ماهه به آلمان، آدینه به کشورش بازگشت.

رئیس جمهور الجزایر به کشورش بازگشت

تلویزیون دولتی الجزایر گفت، عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر پس از اینکه دهم ژانویه به دلیل ظهور عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در پای راستش کشور را به مقصد آلمان ترک نموده بود، بازگشت.

هواپیمای وی در فرودگاه نظامی در بوفاریک، جنوب غربی پایتخت الجزایر به زمین نشست و رئیس مجلس، نخست وزیر و فرمانده ستاد کل ارتش الجزایر از او استقبال کردند.

تصویر تبون در فرودگاه در حالی که مشغول احوالپرسی با مقامات بود بدون داشتن باندی روی پایش منتشر شد.

وی که 75 سال سن دارد به دلیل ابتلا به کرونا دو ماه در آلمان تحت درمان نهاده شد و 29 دسامبر2020 بدون تکمیل درمان خود به دلیل وجود بعضی پرونده های فوری به کشورش بازگشت و دهم ژانویه 2021 برای جراحی پای راست خود مجددا به آلمان رفت.

روز پنجشنبه تبون از همتای آلمانی خود بابت سطح درمان پزشکی که در این کشور دریافت کرد، سپاسگزاری کرد. اقدامی که رسانه های داخلی آن را اعلام سرانجام سفر درمانی تبون تفسیر کردند.

طولانی شدن غیبت تبون از کشورش و انتقال فوری او به آلمان، سر و صدای زیادی در الجزایر که با بحران سیاسی و مالی در گریبان است و این بحران ها با ظهور بحران بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا تشدید شده، به پا کرد.

عبدالمجید تبون از زمان تصدی پست ریاست جمهوری در 12 دسامبر 2019 اعلام نموده که میخواهد الجزایر جدیدی را به منصه ظهور برساند اما خودش را در راس کشوری می بیند که با اقتصاد شکننده و نهادهای ناکارامد در بن بست واقع شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 847

به "رئیس جمهور الجزایر به کشورش بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور الجزایر به کشورش بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید