دوره ای تازه برای شهر اخلاق و معنویت شروع شده است، مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم

به گزارش طرفداران رونالدو، ارجاعی گفت: دوره مشارکت و خرد جمعی در شهر شروع می گردد و مشهد را با ایجاد توسعه متوازن به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم.

دوره ای تازه برای شهر اخلاق و معنویت شروع شده است، مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم

به گزارش خبرنگار از ، سیدعبدالله ارجاعی شهردار مشهد در حاشیه مراسم معارفه خود گفت: از اساتید حوزه و دانشگاه در تصمیم سازی برای اعتلای مشهد، شهر اخلاق و معنویت، استفاده خواهیم کرد.

او اضافه نمود: امیدواریم حجم سرمایه گذاری داخلی و خارجی افزایش پیدا کند، حضور مهمانان خارجی نوید بخش تعاملات گسترده بین المللی خواهد بود.

شهردار مشهد ادامه داد: مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم، امیدواریم توسعه متوازن ایجاد گردد و تمام نقاط شهر زیست پذیر گردد.

ارجاعی بیان نمود: اصل بین حاشیه و متن کاهش پیدا می نماید. اعتبارات ملی مهم است و سهم مشهد گرفته خواهد شد، اما پتانسیل مشهد آنقدر زیاد است که می تواند به استان های دیگر هم کمک کند.

او توضیح داد: جوانان شایسته کمربندهایشان را برای خدمت محکم ببندند. هدف ما تسری صفات امام رضا (ع) در شهر است.

شهردار مشهد تاکید نمود: هدف ما تسری صفات امام رضا (ع) در شهر است. امام هشتم امام مهربانی، عالم آل محمد (ص) و مشخص الضعفا هستند.

ارجاعی اظهار کرد: در عرصه های فرهنگ خادم، زائر و مجاور زیست پذیری شهر، سرمایه گذاری کوشش خواهیم کرد، به عدالت تخصیصی به جای عدالت توزیعی پایبند هستیم. معتقدیم شهری پیروز است که شهروندانش ثروتمند باشند.

او اضافه نمود: مشهد را با کمک شما و همه عزیزانی که دلداده حضرت اند و بزرگان داخلی و خارجی که این چند دوره لطف داشتند به بهشت سرمایه گذاری تبدیل خواهیم کرد.

شهردار مشهد ادامه داد: ظرفیت و پتانسیل شهر زیاد است. خانواده محوری و نشاط مومنانه از موضوعات اصلی خواهد بود در شش سرفصل منظره شهر را تدوین نموده ایم.

/ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1112

به "دوره ای تازه برای شهر اخلاق و معنویت شروع شده است، مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره ای تازه برای شهر اخلاق و معنویت شروع شده است، مشهد را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید