خبر نو از تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران،، محمود محمودزاده اضافه نمود: اگر احتیاج به تمدید باشد حتما تقاضای تمدید را از مراجع ذی ربط انجام خواهیم داد.

خبر نو از تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

وی درباره ارسال پیامک به صاحبان مسکن برای ویرایش اطلاعات در سامانه املاک و اسکان هم گفت: این پیامک ها بعد از ورود اطلاعات یا همان ثبت نام و صحت سنجی و ویرایش سیستمی، صورت می گیرد.

محمودزاده اضافه نمود: باید همه اطلاعات وارد سامانه گردد تا بانک های اطلاعاتی، با تقاطع گیری اطلاعات، بتوانند نمونه اطلاعات نهایی را استخراج نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه اسکان و املاک به گونه ای طراحی شده که اگر کسی اطلاعات نادرست وارد کند به اسم خانه خالی ارسال می گردد و قرار نیست ویرایش مجدد انجام گردد.

محمودزاده با اشاره به این که همه متقاضیان، خانوارهای شهری و روستایی، مالک و مستاجر باید به این سامانه مراجعه نمایند اضافه نمود: سعی کردیم بیشتر اطلاعات مانند اطلاعات هویتی و مالکیتی، در سامانه وجود داشته باشد تا وقت کمتری برای ثبت اطلاعات صرف گردد.

وی گفت: متقاضیان باید کمترین اطلاعات را وارد سامانه نمایند و بیشتر به ویرایش اطلاعاتی، مانند ملکی که خرید و فروش شده، یا محل سکونت جابجا شده است، بپردازند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، از همه خانوارها خواست قبل از ثبت نام، حتما قانون را که در سامانه املاک و اسکان آورده شده، مطالعه نمایند.

منبع: صداوسیما

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1131

به "خبر نو از تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو از تمدید ثبت نام در سامانه املاک و اسکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید