خبرنگاران بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تیرماه سال جاری بهره برداری می گردد

به گزارش طرفداران رونالدو، بندرعباس - خبرنگاران-استاندار هرمزگان گفت: بر اساس پیش بینی فعلی و اندازه پیشرفت پروژه، مرحله نخست مجموعه اصلی بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس با ظرفیت 220 تخت اورژانس تا خاتمه تیرماه تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان می گردد.

خبرنگاران بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تیرماه سال جاری بهره برداری می گردد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران به نقل روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی به همراه معاون عمرانی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، برای چندمین بار طی ماه های اخیر از فرایند اجرایی پروژه بیمارستان 531تخت خوابی بندرعباس اضافه نمود: حداکثر تا انتها شهریورماه این مجموعه به اسم بزرگترین بیمارستان جنوب ایران و یکی از کارهای شاخص دولت در شرایط سخت اقتصادی و کرونا به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه، گفت: با توجه به برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت منظم بر این پروژه و تأمین منابع اقتصادی آن، خوشبختانه پیشرفت پروژه فرایند مناسبی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه، فعال سازی نزدیک به 2هزار تخت بیمارستانی طی چهار سال اخیر یکی از مهمترین دستاوردهای دولت در بخش بهداشت و درمان در هرمزگان محسوب می گردد، اسم کرد: این تخت های بیمارستانی نو در قالب الحاق به بیمارستان های موجود و یا احداث بیمارستان های نو بوده است.

وی افزود: بخش الحاقی بیمارستان شهید محمدی به وسیله نفت ستاره خلیج فارس، بیمارستان بچه ها به وسیله شرکت پالایش نفت بندرعباس، بیمارستان میناب و دو بیمارستان که به وسیله ارتش در حال احداث است و به زودی یکی از این دو بیمارستان در جاسک به بهره برداری می رسد و همه این ظرفیت ها که منابع آن از محل بودجه عمومی دولت در بخش وزارت بهداشت و نیروهای مسلح تأمین شده است، در اختیار مردم قرار می گیرد و مقرر شده است این فضاهای بیمارستانی به همه شهفرایندان خدمات بدهند.

همتی ادامه داد: بخشی از این ظرفیت های بیمارستانی به بهره برداری رسیده و بخشی از آن تا انتها دولت و یا انتهای امسال آماده بهره برداری می گردد.

استاندار هرمزگان توضیح داد: اقداماتی که دولت در بخش بهداشت و درمان علی رغم شرایط تحریم و کرونا در چهار سال اخیر در هرمزگان انجام داده است در طول چهل سال بعد از انقلاب، بی سابقه بوده است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و حمایت نمایندگان مردم در مجلس، پیمانکار، کارگران و مهندسان پروژه بیمارستان 531تخت خوابی، افزود: معاونت عمرانی استانداری در بخش نظارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تامین منابع اعتباری برای تکمیل پروژه، نهایت همراهی و همکاری را داشته اند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این اندازه فعالیت صورت گرفته طی چهار سال اخیر در بخش مهم و اثرگذار بهداشت و درمان هرمزگان در هیچ استانی صورت نگرفته است، یادآور شد: این در حالی است که دولت به موازات فعالیت در این حوزه، در حوزه تأمین آب شرب، فراوری برق، مدرسه سازی، شیلات، توسعه کشت گلخانه ای، مسکن، راه و محرومیت زدایی از بشاگرد و کوهشاه ، ارتقاء خدامت ارتباطی پروژه های مهم و اثرگذاری را اجرا و به بهره برداری رسانده است.

وی در انتها با اشاره به مجموعه اقدام های صورت گرفته به وسیله دولت در چهار سال اخیر، گفت: اگر بخواهیم هر یک از استان های کشور را به واسطه فعالیت های صورت گرفته در همه بخش ها مورد پایش قرار دهیم، بدون شک هرمزگان رتبه اول را کسب خواهد نمود که این عملکرد مرهون زحمات مدیران دستگاه های اجرایی و همراهی یکایک مردم عزیز هرمزگان است.

این پروژه جزء پروژه های اولویت دار استان است که با پیگیری استاندار هرمزگان در ماه های انتهای خدمت دولت دوازدهم، منابع اعتباری لازم برای تکمیل این پروژه به صورت کامل اختصاص پیدا نموده است و برای تکمیل این بیمارستان هیچ گونه کمبود منابع اقتصادی وجود ندارد.

این پروژه هم اکنون در سه شیفت و در چند جبهه کاری به وسیله پیمانکار در حال اجراست.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1063

به "خبرنگاران بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تیرماه سال جاری بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تیرماه سال جاری بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید