خبرنگاران استاندار یزد: تکمیل سرمایه گذاری های صورت گرفته، بیکاری را کاهش می دهد

به گزارش طرفداران رونالدو، یزد - خبرنگاران - استاندار یزد با بیان اینکه با تکمیل سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهرستان های استان زمینه اشتغال جوانان فراهم می گردد، گفت: شروع به کار واحدهای صنعتی در دست اجرا، نرخ بیکاری استان را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

خبرنگاران استاندار یزد: تکمیل سرمایه گذاری های صورت گرفته، بیکاری را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران ، محمدعلی طالبی روز یکشنبه در سفر یکروزه به شهرستان بهاباد ضمن حضور در آیین افتتاح پارک عظیم بانوان این شهر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار ، امام آدینه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار گردید، کلنگ سه پروژه صنعتی معدنی، راهسازی و انتظامی را نیز در بهاباد بر زمین زد تا عملیات اجرایی این طرح های به صورت رسمی شروع گردد.

طالبی با بیان اینکه نهادهای مختلفی درشهرستان بهاباد برای یاری به این منطقه کمتر توسعه یافته استان ورود نموده اند، گفت: با توجه به اینکه شهرستان بهاباد جزو 31 شهر کم برخوردار و محروم کشور شناخته شده، بنیادها مانند علوی و برکت برای خدمت به مردم منطقه وارد عمل شده اند .

وی با بیان اینکه کارکرد پارک بانوان برای سرگرمی نیست، اضافه نمود: افتتاح این پارک برای بانوان یک ظرفیت خوب است تا در این فضا برای شکوفایی استعدادهای فرهنگی و ورزشی بانوان برنامه ریزی گردد .

استانداریزد ضمن قدردانی از مدیریت شهری بهاباد برای عمران و آبادانی این شهر گفت: در 8 سال فعالیت دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه زیرساخت ها دربهاباد اقدامات قابل توجهی اجرا شده که جهت سرمایه گذاری در این شهرستان را هموار می نماید.

وی ارتقا روحیه نشاط، سلامت و تندرستی بانوان را ضروری دانست و اضافه نمود: امیدواریم که با یاری مسئولان این مکان به یک مرکز فرهنگی و فعالیتهای متنوع تبدیل گردد.

شهردار بهاباد نیز در این آیین گفت: پارک بانوان بهاباد با مساحت 18 هزارمترمربع و با اعتبار 7 میلیارد تومان به منظور ایجاد محیطی ایمن برای فعالیت های ورزشی بانوان ایجاد شده و شامل فضای بازی برای بچه ها، زمین چمن مصنوعی فوتسال، والیبال، بدمینتون، هندبال، بسکتبال و تنیس، پیست دوچرخه سواری و اسکیت است.

حسن ابوالقاسمی بهابادی گفت: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند ، ایجاد فضاهای اختصاصی برای آنان با توجه به کمبود فضای تفریحی در شهرستان بهاباد لازم است و پارک بانوان به عنوان اولین مکان تفریحی مختص بانوان در این شهر ایجاد شده است.

وی از غرس 400 اصله درخت در این پارک خبرداد و اضافه نمود: از این تعداد درخت 200 اصله آن مثمر است که با به بار نشستن آنها مورد استفاده بانوان قرار خواهد گرفت.

در این سفر یکروزه استاندار یزد به بهاباد، بهسازی محور ارتباطی بهاباد به چادرملو به طول 26 کیلومتر و اجرای 24 دهنه پل از کارخانه کیمیاداران تا روستای درب هنز بهاباد که کار احداث این محور 6 ماه طول می کشد و اعتبار آن 350 میلیاردریال برآوردشده است، نیز شروع شد .

همچنین شروع ایجاد خطوط ریلی گندله سازی بهاباد که حمل بار به میزان هشت میلیون تن از این طریق انجام می گردد و عملیات اجرائی کارخانجات کنسانتره سنگ آهن وابسته به شرکت صنایع معدنی عصر نوین بهاباد در سایت مجتمع گندله سازی این شهرستان شروعشد.

شروع احداث پاسگاه انتظامی بخش مرکزی درروستای احمد آباد بهاباد و افتتاح خانه صنایع دستی بهاباد از دیگر برنامه های سفر استاندار و هیات همراه به شهرستان بهاباد بود.

استانداریزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل صنعت معدن وتجارت و مدیرکل امورروستائی استانداری که به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه صنعتی وارد شهرستان بهاباد شده بودند، در بدو ورود به این شهرستان با حضور بر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس با آرمانهای شهیدان وامام شهدا تجدید میثاق کردند.

مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد درفاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 961

به "خبرنگاران استاندار یزد: تکمیل سرمایه گذاری های صورت گرفته، بیکاری را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار یزد: تکمیل سرمایه گذاری های صورت گرفته، بیکاری را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید