تدابیر بخش های مختلف مالی برای عبور از چالش کرونا

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: مصرف آب در ایام مبارزه با کرونا در بعضی شهرها تا 40 درصد افزایش پیدا نموده است که این موضوع می تواند در خدمات دهی ما اختلال ایجاد کند.

تدابیر بخش های مختلف مالی برای عبور از چالش کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از صدا و سیما، قاسم تقی زاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اضافه کرد: در این روزها که بحث رعایت بهداشت و شستن دست ها مطرح است در همین تهران مصرف آب 16 درصد افزایش پیدا کرد با توجه به اینکه ظرفیت تصفیه خانه ها محدود است زیاده روی در مصرف می تواند در خدمات دهی اختلال ایجاد کند از مردم انتظار داریم آب را بهینه مصرف نمایند.

عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور هم درباره اقداماتی که در جهت تسهیل امور مردم و جلوگیری از شیوع کرونا انجام گرفته است گفت: مراکز نقل و انتقال و تعویض پلاک در 11 شهر تعطیل و نیمه تعطیل است، ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را تا 5 و 6 عصر افزایش داده ایم و ترخیص خودروها از پارکینگ پلیس به وسیله دفاتر پلیس به علاوه 10 انجام می گیرد و احتیاج به تجمع در مراکز نیست، تا 15 اردیبهشت نداشتن معاینه فنی جریمه ندارد، اعتبار گواهینامه های منقضی شده نیز تا 15 اردیبهشت تمدید اعتبار شده و کلاس های حضوری آموزش رانندگی برگزار نمی گردد و فقط آزمون عملی رانندگی گرفته می گردد.

دولت فکری به حال کسبه کند

ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف هم از تعطیلی و کساد بازار اصناف گله کرد و گفت: نباید شهر تعطیل گردد بلکه باید جوری مدیریت کرد که مثلاً اگر رستورانی یا تالاری 20 تا میز دارد آن را 10 تا بکند تا از ازدحام کم کند و موارد بهداشتی و ضد عفونی را رعایت نمایند.

درستی گفت: یک ماه بازار شب عید برای خیلی از کسبه برابر با یکسال است و الان با این شرایط بسیاری در بخش اجاره در بخش آب و برق و مالیات مشکل دارند ما انتظارمان از سازمان امور مالیاتی این است که با آن ها که درآمدی ندارند مدارا گردد سازمان امور مالیاتی باید برای سال آینده تمهیداتی برای اصناف بیندیشد بخشش جرایم مال چند ماه پیش است برای سال آینده باید فکری کرد.

بخگرددگی جرایم مالیاتی تا خاتمه خرداد تمدید شد

امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی هم گفت: بخگرددگی جرایم که تا خاتمه اسفند بود تا خاتمه خرداد تمدید شد و اوراقی هم که قطعی شده از 12 بهمن به این طرف تا خاتمه خرداد هرکس پرداخت کند 100 درصد بخگرددگی برخوردار می گردد.

تدابیری برای کاهش مراجعه مردم به بانک ها

پیمان قربانی معاون مالی بانک مرکزی نیز درباره تسهیلاتی که برای کاهش مراجعه حضوری مردم به بانک ها اندیشیده شده گفت: سقف مجاز انتقال کارت به کارت را از 3 میلیون به 5 میلیون تومان افزایش داده ایم و به وسیله اپلیکیشن ها تا 3 میلیون تومان و تاریخ کارت های بانکی را که منقضی شده اند یا انقضای آن ها نزدیک است هم تا 3 ماه تمدید نموده و پرداخت نقدی خودپردازها را هم تا 500 هزار تومان افزایش داده ایم و اقساط وام های این 3 ماه را هم به انتهای اقساط وام گیرندگان انتقال داده ایم و احتیاجی به پرداخت قسط تا 3 ماه ندارند و جریمه هم نمی شوند.

تدابیر حوزه حمل و نقل

شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی هم گفت: استرداد بلیت هواپیما و قطار بدون خسارت و جریمه انجام می گیرد و معافیت جریمه دیر کرد کانتینرها هم اجرا شد و کارت هوشمند رانندگان را هم غیر حضوری تمدید می کنیم و به وظایفمان هم درخصوص ضد عفونی خاتمهه ها و اتوبوس ها و … هم به نو احسن عمل خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 148

به "تدابیر بخش های مختلف مالی برای عبور از چالش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر بخش های مختلف مالی برای عبور از چالش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید