بیرانوند محروم و در آستانه محرومیت دوباره در لیگ برتر

به گزارش طرفداران رونالدو، نکته جالب در خصوص بیرانوند این است که او پیش از اخراج در بازی برابر آلومنیوم با دریافت سه کارت زرد، در آستانه محرومیت قرار داشت.

بیرانوند محروم و در آستانه محرومیت دوباره در لیگ برتر

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس در دقیقه 42 ملاقات مقابل آلومینیوم از زمین اخراج شد تا به عنوان دومین اخراجی این فصل سرخپوشان، نام خود را ثبت کند.

نکته جالب در خصوص بیرانوند این است که او پیش از اخراج با دریافت سه کارت زرد، در آستانه محرومیت قرار داشت و با کارت زرد بعدی، یک جلسه از همراهی تیمش محروم می شد، اما او در کمال تعجب کارت قرمز گرفت تا به این شکل محروم گردد.

در حالی که طرفداران پرسپولیس اعتقاد داشتند سه کارت زرد بیرانوند با این اخطار پاک خواهد شد، اما بر اساس قانون انضباطی فوتبال ایران، این سه کارت زرد پابرجاست.

به این ترتیب بیرانوند در صورت بازگشت به میادین بعد از این محرومیت کارت قرمز، با دریافت اخطار بعدی یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم خواهد شد.

علیرضا بیرانوند در رفت مقابل آلومینیوم و بعلاوه ملاقات با تراکتور و ملوان کارت زرد گرفت تا یکی از پرکارت ترین بازیکنان تیمش باشد.

این در حالی است که بیرانوند از ابتدای فصل حتی یک دقیقه بیرون ننشسته بود و رکوردی استثنایی داشت، اما اخراج در دقیقه 42 بازی با آلومینیوم و غیبت در ملاقات صنعت نفت، این رکورد را هم از او می گیرد و رویای 30 بازی در لیگ برتر را به باد فراموشی می سپارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1534

به "بیرانوند محروم و در آستانه محرومیت دوباره در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند محروم و در آستانه محرومیت دوباره در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید