آنالیز مجوزهای 2 سال گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به آنالیز مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک، گفت برای اینکه در سال جدید استراتژی منطقی تری وجود داشته باشد، باید مجوزهایی که در دو سال گذشته از این کمیسیون صادر شده، مورد آنالیز قرار گیرد.

آنالیز مجوزهای 2 سال گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک

به گزارش استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک گفت: چند تیم باید به صورت مستند، تمامی مصوبات را بر اساس اینکه تا چه میزان اجرایی شده، آنالیز نمایند تا بتوانیم یک گزارش تحلیلی مناسب در این حوزه داشته باشیم.

وی اضافه نمود: باید شرایط و زمینه را به گونه ای فراهم کنیم تا در سالی که به عنوان برطرف موانع فراوری از آن یاد می گردد، گام های موثری برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در خصوص شهرستان ری مطرح کرد: در شهرستان ری مصوبه محیط زیست و هم اشتغال را داشته ایم تا به عنوان یک قطب در استان به آن توجه ویژه کنیم.

چراغعلی با بیان اینکه افرادی که واقعا به دنبال فراوری هستند، می توان با رعایت ضوابط و مقررات به آنها یاری کنیم، گفت: کار این افراد باید با سرعت بیشتری انجام گردد و کوشش کنیم تا کارهای خودمان را به نحو مطلوب در این کمیسیون جلو ببریم تا مشمول بعضی موضوعات زمان و تغییر جابه جایی های مدیریتی نشویم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 986

به "آنالیز مجوزهای 2 سال گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مجوزهای 2 سال گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید