استرالیا 2 میلیارد دلار بودجه به تجاری سازی تحقیقات اختصاص داد (تور استرالیا)

به گزارش طرفداران رونالدو، به نقل از زد دی نت، محور اصلی این سرمایه گذاری یک برنامه 10 ساله به نام شتاب دهنده مالی استرالیا (AEA) است که بر تجاری سازی شش حوزه دارای اولویت فراوری ملی متمرکز خواهد شد. این حوزه ها عبارتند از منابع و مواد معدنی حیاتی، غذا و نوشیدنی، محصولات پزشکی، بازیافت و انرژی پاک و حوزه دفاعی و فضایی.

استرالیا 2 میلیارد دلار بودجه به تجاری سازی تحقیقات اختصاص داد (تور استرالیا)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

نخست وزیر استرالیا اظهار امیدواری نموده با اجرای این طرح برای تجاری سازی طرح های تحقیقاتی مهمی اقدام گردد که معمولاً به دلیل عدم خطرپذیری و بعضی نگرانی ها از مراحل اولیه پژوهشی فراتر نمی فرایند.

از این بودجه 2 میلیارد دلاری استرالیا مبلغ 150 میلیون دلار استرالیا به یاری به استارت آپ ها برای ارتقای فرصت های تجاری و معرفی آنها به بازار اختصاص دارد. دولت استرالیا در چهار سال گذشته بر روی 39 شرکت که فناوری های مهمی را برای تجاری سازی ابداع نموده اند، سرمایه گذاری نموده و در نتیجه بیش از 1200 شغل مرتبط با فناوری ایجاد شده است.

بعلاوه 296 میلیون دلار استرالیا در طول یک دهه برای ایجاد 1800 فرصت تحصیلی دکترای تخصصی صنعتی و 800 بورسیه اختصاص داده خواهد شد. پیش از این هم 247 میلیون دلار استرالیا در بین 40 دانشگاه این کشور برای تجاری سازی تحقیقات توزیع شده بود. بعلاوه برای ارتقای فناوری کوانتوم هم 111 میلیون دلار استرالیا در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1362

به "استرالیا 2 میلیارد دلار بودجه به تجاری سازی تحقیقات اختصاص داد (تور استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا 2 میلیارد دلار بودجه به تجاری سازی تحقیقات اختصاص داد (تور استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید