آخرین شرایط سلامتی شجریان از زبان پزشک استاد

به گزارش طرفداران رونالدو، عضو تیم پزشکی آنالیز شرایط استاد محمدرضا شجریان ضمن تکذیب خبری مبنی بر فوت او گفت: حال استاد از دیروز بهتر است.

آخرین شرایط سلامتی شجریان از زبان پزشک استاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهرداد بهلولیه عضو تیم پزشکی آنالیز شرایط استاد محمدرضا شجریان در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد انتشار اخبار کذب درباره فوت استاد شجریان، اظهار کرد: بعضی از رسانه ها و افراد سودجو از شرایط ناپایدار استاد شجریان به دلیل افت فشار خون و سطح هوشیاری پایین سوءاستفاده می نمایند.

او ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر ایشان در شرایط خوبی نسبت به روز گذشته به سر می برند و سطح هوشیاری استاد شجریان از روز گذشته کمی تغییر نموده است و همه اخباری که در مورد فوت او منتشر می گردد، شیطنت و کذب محض است.

او ادامه داد: بنده به همراه اساتید و تیم پزشکی بیمارستان حاضر در بخش مراقبت های ویژه شرایط استاد را هر چند دقیقه یکبار چک می کنیم تا خطری ایشان را تهدید نکند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 488

به "آخرین شرایط سلامتی شجریان از زبان پزشک استاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سلامتی شجریان از زبان پزشک استاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید