یک دستگاه فلزیاب در بجنورد کشف شد

به گزارش طرفداران رونالدو، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان شمالی از کشف یک دستگاه فلزیاب در یک منزل مسکونی در بجنورد اطلاع داد.

یک دستگاه فلزیاب در بجنورد کشف شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، سرهنگ حسین اصغر قنبرزاده روز پنجشنبه 9 مردادماه 99 اظهار کرد: با توجه به تعامل یگان حفاظت با پلیس آگاهی استان، گزارشی مبنی بر نگهداری یک دستگاه فلزیاب در منزل شخصی، دریافت شد.

او عنوان نمود: مأموران پلیس آگاهی با انجام یک سری کار اطلاعاتی، منزل موردنظر را بازرسی و از داخل منزل، یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به دستگیری فرد متخلف، اضافه کرد: این متهم به کلانتری منتقل و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

قنبرزاده اضافه کرد: بر اساس قانون، هرگونه حفاری بدون استعلام از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تخلف محسوب شده و با متخلفان به شدت برخورد می گردد.

او تأکید کرد: با هرگونه تبلیغ، خرید و فروش و استفاده از دستگاه فلزیاب که به منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 460

به "یک دستگاه فلزیاب در بجنورد کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دستگاه فلزیاب در بجنورد کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید