کشف و ضبط 1918 قطعه سکه در میانه

به گزارش طرفداران رونالدو، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط 1918 قطعه سکه در شهرستان میانه خبر داد.

کشف و ضبط 1918 قطعه سکه در میانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، کاظم داداشی روز سه شنبه 7 تیر ماه 99، ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش غیرقانونی اموال عتیقه در شهر میانه، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل مورد نظر، از انجام خرید و فروش غیر قانونی اموال تاریخی جلوگیری کرد.

او ادامه داد: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، فرد مظنون در محل گاوداری واقع در روستای یوشانلو شناسایی و تعداد 1918 قطعه سکه که پیش از این از استان لرستان خریداری شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، گفت: فرد خاطی به همراه اقلام مکشوفه به عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شد و مراحل قانونی برابر مقررات برای اخذ نظریه کارشناسی اموال مکشوفه، طرح شکایت و اقدام حقوقی مقتضی با هماهنگی اداره کل استان، انجام خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: هم استانی های می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره 09662، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 459

به "کشف و ضبط 1918 قطعه سکه در میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف و ضبط 1918 قطعه سکه در میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید