کشتی فرنگی جام تختی، اخراج مربی و سنجاب پرنده های ناکام، گریه شدید کشتی گیر جوان

به گزارش طرفداران رونالدو، سنجاب پرنده های پیاپی کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم ایران در مسابقات جام تختی، نتوانست مانع از شکستش گردد.

کشتی فرنگی جام تختی، اخراج مربی و سنجاب پرنده های ناکام، گریه شدید کشتی گیر جوان

به گزارش خبرنگاران، روز اول مسابقات کشتی فرنگی جام تختی امروز (چهارشنبه 4 اسفند) با معرفی نفرات راه یافته به فینال در اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم در اهواز به انتها رسید. این سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی است و بعد از این پیکارها اردوی تیم ملی شروع خواهد شد.

مبارزه نیمه نهایی رسول گرمسیری و جمال اسماعیلی در حالی با فزونی گرمسیری به انتها رسید که اندک تماشاگران حاضر در سالن بوستان به علت مبارزه یک کشتی گیر خوزستانی برابر حریف، به شدت سروصدا نموده و توجهات را به خود جلب می کردند. محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی نیز با دقت این مبارزه را زیر نظر داشت.

محمدمهدی غلامپور کشتی گیر جوان حاضر در این دوره از رقابت ها بعد از اینکه در نیمه نهایی با اختلاف یک امتیاز مغلوب مهدی جواهری شد، روی تشک و در سالن گرم به شدت گریه می کرد.

کشتی آرمن ملکیان ارمنی و شیرزاد بهشتی طلا به علت مصدومیت جزیی نماینده کشورمان، ثانیه هایی کوتاه برای درمان متوقف شد. مربی بهشتی طلا در این مبارزه به علت ورود روی تشک و اعتراض به داوری، کارت زرد گرفت.

دبیرکل فدراسیون کشتی تونس که همراه تیم سه نفره کشورش به ایران آمده، در سالن مسابقات حضور داشت.

در زمان برگزاری یک مسابقه از مرحله نیمه نهایی، اسکوربرد خراب شد.

مربی محمد غلامی کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم در مبارزه با اشکان سعادتی فر به علت اعتراض، کارت قرمز گرفت و اخراج شد. او که نسبت به این مسئله اعتراض داشت، در این باره با محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران نیز صحبت کرد. غلامی که این مبارزه را واگذار کرد، در ثانیه های انتهای در حالی که تنها یک امتیاز از حریف عقب بود، چند بار فن موسوم به سنجاب پرنده را اجرا کرد که البته نتوانست از آن امتیازی به دست آورد.

محمد مختاری که به فینال وزن 72 کیلوگرم جام تختی رسید، همراه با دو، سه کشتی گیر دیگر بعد از انتها کشتی های شان نزد محمد بنا رفته و در خصوص نحوه مبارزه شان با سرمربی تیم ملی صحبت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1354

به "کشتی فرنگی جام تختی، اخراج مربی و سنجاب پرنده های ناکام، گریه شدید کشتی گیر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام تختی، اخراج مربی و سنجاب پرنده های ناکام، گریه شدید کشتی گیر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید