سرمربی هندبال کازرون: با تعطیلی لیگ موافقیم، نباید سلامت بازیکنان به خطر بیفتد

به گزارش طرفداران رونالدو، سرمربی تیم هندبال کازرون گفت: در شرایط شیوع کرونا ما هم با تعطیلی لیگ موافقیم و سلامت بازیکنان مهمتر از برگزاری لیگ برتر است.

سرمربی هندبال کازرون: با تعطیلی لیگ موافقیم، نباید سلامت بازیکنان به خطر بیفتد

امین رهسپار سرمربی تیم هندبال کازرون در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص نیمه تمام ماندن لیگ برتر 98 با نظر رییس فدراسیون در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: با شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا ما هم با تعطیلی لیگ موافقیم. در این شرایط سلامت بازیکنان و مسئولان مهمتر از برگزاری لیگ است. لیگ برتر هر ساله برگزار شده، سال های بعد هم انجام خواهد شد، ولی اگر برای بازیکنی اتفاقی بیفتد و یا سلامت او به خطر بیفتد جبران ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما هم با نظر رییس فدراسیون هندبال مبنی بر نیمه تمام ماندن لیگ 98 موافقیم. امیدوارم پاکدل با درآیتی که دارد بهترین تصمیم را بگیرد تا سلامت جامعه و ورزشکار به مخاطره نیفتد. آرزو می کنم که هر چه زودتر این بیماری از جامعه جهانی برود تا همه در آرامش و سلامت زندگی نمایند.

رهسپار در پاسخ به این سوال که تصمیم باشگاه برای اعزام تیم کازرون به جام باشگاه های آسیا چیست گفت: در حال حاضر تیم کازرون بعد از مس کرمان در رده دوم جدول قرار گرفته است. برای اعزام به جام باشگاه ها مدیرعامل باید تصمیم بگیرد. هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است. امیدوارم که اگر قرار به حضور نماینده ایران در جام باشگاه ها باشد کازرون هم بتواند حضور داشته باشد. اما همانطور که گفتم هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و منتطریم تا همه چیز تعیین شود.

سرمربی تیم هندبال کازرون در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط نیمه تمام ماندن لیگ برتر بازیکنان مسئله ای در دریافت مبالغ قراردادی خود نخواهند داشت گفت: این موضوع به مالک باشگاه و مدیرعامل بر می شود. نباید بازیکنان از این بابت مسئله ای داشته باشند چون بالاخره تعهد باشگاه با بازیکنان برای یک فصل است. حال اگر بنا به تصمیم فدراسیون نیمی از بازی ها انجام نشود بالاخره فصل که تمام شده است. صد در صد بازیکنان در این خصوص مسئله ای با باشگاه ها نخواهند داشت. مسئولان باشگاه ها نیز شرایط این سال را درک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 124

به "سرمربی هندبال کازرون: با تعطیلی لیگ موافقیم، نباید سلامت بازیکنان به خطر بیفتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال کازرون: با تعطیلی لیگ موافقیم، نباید سلامت بازیکنان به خطر بیفتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید