بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی شناسد!

به گزارش طرفداران رونالدو، پس از استعفای مهدی تاج، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استناد به اساسنامه، حیدر بهاروند را به عنوان سرپرست فدراسیون برگزید اما ظاهرا مسوولان فدراسیون در مکاتبات و اخبار رسمی چنین جایگاهی را برای جانشین مهدی تاج قائل نیستند. سوال این است آیا فیفا از استعفای مهدی تاج اطلاع دارد؟

بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی شناسد!

به گزارش خبرنگاران، هشت دی ماه امسال بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، صندلی ریاست را ترک کند.

خبر کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال با ابهامات مختلفی همراه بود و هیچ گاه خبر استعفای او بر روی خروجی سایت رسمی فدراسیون منتشر نشد موضوعی که به ابهامات و برآورد هایی پیرامون این موضوع دامن زد.

اکنون یک هفته بعد از این اتفاق، در حالی جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شده که در خبر منتشر شده بر روی سایت فدراسیون، حیدر بهاروند هم چنان به عنوان نایب رئیس معرفی شده و در ادامه محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه او را نه به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان نایب رئیس معرفی نموده است. اسلامیان گفته که امور فدراسیون به بهاروند تفویض شده است!

هرچند ظاهرا بهاروند در صندلی ریاست فدراسیون جلوس دارد و به عنوان سرپرست عمل می نماید اما اینکه رسما در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی نمایند نکته ای است جالب و قابل توجه.

به نظر می رسد علی رغم معرفی حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، هیات رئیسه به برنامه ایی دیگر می اندیشد که از اعلام سرپرستی بهارووند پرهیز می نمایند. سوال این است که آیا استعفای مهدی تاج به فیفا اعلام شده است؟ آیا فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تغییرات مدیریتی در فوتبال ایران اطلاع و آگاهی دارند؟

برخورد غیر شفاف مقامات فدراسیون فوتبال با سرپرستی بهاروند حکایت از ماجرایی دارد که اگر بدرستی شفاف سازی نگردد می تواند در ادامه موجب مسائل حقوقی برای این فدراسیون گردد.

انتظار می رسد هیات رئیسه و مسوولان فدراسیون فوتبال به گونه ای عمل نمایند که این موضوعات بر مسائل این روزهای فوتبال و کشور نیفزاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 44

به "بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی شناسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند، سرپرستی که فدراسیون فوتبال به رسمیت نمی شناسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید