کتاب خوان های الکترونیکی کیندل بالاخره (به نوعی) از فرمت ePub پشتیبانی می نمایند

به گزارش طرفداران رونالدو، برخی ها ترجیح می دهند با تبلت های اندرویدی یا آی پد کتاب بخوانند، اما خیلی ها کیندل را برترین کتابخوان الکترونیکی اختصاصی می دانند.

کتاب خوان های الکترونیکی کیندل بالاخره (به نوعی) از فرمت ePub پشتیبانی می نمایند

اما انتقاد طولانی مدت کاربران کیندل این بوده که کیندل ها از استاندارد باز ePub پشتیبانی نمی نمایند.

اما خوشبختانه این شرایط تغییر نموده و حالا دیگر سرویس اسناد شخصی کیندل، فایل های ePub را که به صورت ایمیل به دستگاه ارسال شده باشند می پذیرد، یعنی به همان روشی که در حال حاضر فایل های PDF و اسناد Word و سایر فایل های تصویری و متنی را مدیریت می نماید.

توجه داشته باشید که کیندل ها هنوز به طور بومی از فایل های ePub جانبی پشتیبانی نمی نمایند، صرفا سرویس Send to Kindle اسناد را به فایل های AZW3 تبدیل می نماید، کاری که کاربران قبلاً می توانستند با استفاده از ابزار های جانبی رایگان انجام دهند. اما پشتیبانی رسمی آمازون یک مرحله از این فرآیند را حذف نموده و به کاربران یاری می نماید تا از سایت های تبدیل شخص ثالث که دارای آگهی های مخدوش هستند اجتناب نمایند.

نویسندگان سایت arstechnica این فرایند را با کیندل پیپروایت Paperwhite نسل یازدهم آزمایش نموده اند که آخرین نسخه نرم افزار Kindle را اجرا می نماید و فرآیند تبدیل بدون مشکل برایشان انجام شد.

اگر استفاده از آدرس ایمیل Send to Kindle هنوز برایتان سخت است، باید بگویم که آمازون وعده داده، در اواخر سال 2022 همان پشتیبانی از تبدیل ePub را به برنامه های Send to Kindle خود اضافه می نماید.

آمازون بعلاوه می گوید که دیگر از فایل های MOBI پشتیبانی نخواهد کرد، چون این فایل ها برای گنجاندن ویژگی های نو کیندل برای اسناد به نظرش ناسازگار هستند. البته فایل های MOBI که پیش از این در دستگاه خود داشتید، همچنان باقی می مانند و شما می توانید آنها را باز کنید.

آمازون در سپتامبر گذشته آغاز به اعمال تغییرات در رابط کاربری کیندل کرد که نخستین به روزرسانی اصلی رابط کاربری که از سال 2016 محسوب می شد. تغییرات نرم افزاری با به روز رسانی های سخت افزاری مانند کیندل پیپروایت نسل یازدهم با صفحه نمایش بزرگتر همراه شده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1400

به "کتاب خوان های الکترونیکی کیندل بالاخره (به نوعی) از فرمت ePub پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب خوان های الکترونیکی کیندل بالاخره (به نوعی) از فرمت ePub پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید