12 ترفند ضروری سفر که باید قبل از سفر به آن فکر کنید

به گزارش طرفداران رونالدو، از نحوه پک کردن چمدان گرفته تا وسایل الکترونیکی ضروری در طول یک سفر ، همه این ها اطلاعاتی است که شما در هر جای جهان که باشید به آن ها احتیاج خواهید داشت. در ادامه 12 ترفند کاربردی برای داشتن سفری آسان را خواهید خواند. با خبرنگاران همراه باشید.بلیط هواپیما

12 ترفند ضروری سفر که باید قبل از سفر به آن فکر کنید

12 ترفند ضروری سفر

لباس ها را وکیوم کنید

بسیاری از ما هنگام سفر تمایلی به تحویل چمدان هایمان به بخش نداریم. در چنین شرایطی قرار دادن تمام وسایلمان در یک چمدان دستی بسیار با اهمیت می گردد. یکی از 12 ترفند ضروری سفر برای صرفه جویی در فضای چمدان، وکیوم کردن لباس هاست. اگر دستگاه وکیوم ندارید، می توانید از ترفند لوله کردن لباس ها برای کاهش حجم آن بهره ببرید. باید به این نکته توجه کنید که لباس ها را نباید تا کنید زیرا این کار باعث می گردد لباس ها حجم زیادی از چمدان شما را اشغال نمایند.

اپلیکیشن های گردشگری بر روی گوشی خود نصب کنید

در سفر هیچ چیز بهتر از این نیست که بدانید کجا هستید و در حوالی شما چه مکان های زیبایی برای بازدید وجود دارند. طرز کار این اپلیکیشن ها به این صورت است که با روشن کردن GPS گوشی به صورت اتوماتیک موقعیت مکانی شما را معین می نماید و مکان های گردشگری پیرامون موقعیت جغرافیایی شما را برای شما نمایش می دهد. بعلاوه با یاری این برنامه ها می توانید از جهت رسیدن به مکان مورد نظر خود را هم آگاه شوید. یکی از اپلیکیشن های گردشگری که بسیار کاربردی و مفید است، کالچر تریپ (Culture Trip) نام دارد که به لطف امکانات کم نظیرش هواداران زیادی از سراسر جهان به دست آورده است و در فهرست 12 تایی ترفند ضروری سفر ما قرار گرفته است.

کارت اعتباری کشور مقصد را تهیه کنید

یکی از برترین راه حلها برای جلوگیری از سرقت پول و گم کردن کیف پول در مسافرت ها، تهیه کارت های اعتباری است. در بسیاری از کشور های توریستی به راحتی می توانید حتی در فرودگاه این کارت ها را تهیه کنید و در صورت مفقود شدن کارت می توانید با مراجعه به شعب بانک صادر نماینده کارت با پرداخت هزینه ای ناچیز، کارت المثنی تهیه کنید. با این راه حل دیگر نگرانی در خصوص گم شدن پول هایتان در سفر نخواهید داشت.

در سفر خارجی از سیم کارت خود استفاده نکنید

در طول یک سفر خارجی، هیچ چیز ناراحت نماینده تر از پرداخت هزینه های نجومی رومینگ سیم کارت نیست. اگر به کشور دیگری سفر می کنید برترین کار تهیه یک سیم کارت اعتباری معتبر در آن کشور است. بنابراین با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر علاوه بر امکان برقراری تماس، می توانید از اینترنت پرسرعت موبایل هم بهره ببرید. خبر خوب برای مسافران اروپا، اگر در یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا سیم کارتی تهیه کردید و قصد گردشگری در دیگر کشور های اروپایی را دارید، دیگر احتیاج نیست در هر کشور اقدام به خرید سیم کارت جدیدی کنید زیرا از ابتدای سال 2017 میلادی دیگر هزینه رومینگ به سیم کارت های کشور های اروپایی تعلق نمی گیرد.

یک کتابخوان الکترونیکی خریداری کنید

یکی دیگر از روش های کاهش وزن و حجم چمدان های شما در سفر استفاده از این کتاب ها است. با خرید یکی از این کتابخوان های پیشرفته دیگر در طول سفر خود، احتیاجی به حمل چندید کتاب ندارید. فقط ضروری است فایل مربوط به کتاب مورد نظر خود را دانلود و بر روی این دستگاه ها نصب کنید. یادتان باشد در سفر گاهی شما زمان زیادی را بیکار خواهید بود. بنابراین برترین زمان برای از بین بردن سختی سفر های طولانی خواندن کتاب است و چه راهی بهتر از استفاده یک کتابخوان الکتریکی سبک می شناسید؟

در فرودگاه اتومبیل اجاره نکنید

برای خیلی ها اجاره خودرو در فرودگاه ها بسیار وسوسه انگیز و آسان تر است. اما به جز مواقعی که کار ضروری کارید، در فرودگاه اقدام به اجاره خودرو نکنید. نرخ اجاره خودرو برای در فرودگاه ها خودرویی مشابه بسیار بیشتر از قیمت آن خودرو در شهر است. بعلاوه شرکت های اجاره خودرویی که داخل شهر هستند در برخی مواقع یک سفر رایگان به فرودگاه هم به شما هدیه خواهند داد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1079

به "12 ترفند ضروری سفر که باید قبل از سفر به آن فکر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 ترفند ضروری سفر که باید قبل از سفر به آن فکر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید