پل مترو شاخ طلایی یکی از دیدنی ترین پل های استانبول به شمار می رود (تور استانبول ارزان)

به گزارش طرفداران رونالدو، جاذبه ها/ براساس خبرهای واصله، پل مترو شاخ طلایی یکی از دیدنی ترین پل های استانبول به شمار می رود.

پل مترو شاخ طلایی یکی از دیدنی ترین پل های استانبول به شمار می رود (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

پل مهم دیگری که بر روی شاخ طلایی نهاده شده است، به ترکی Haliç، پل مترو شاخ طلایی بوده که به آن پل مترو هالیچ نیز می گویند. این پل که در سال 2014 تکمیل شد، یکی از آخرین ساخته ها و چهارمین پل است که بر روی شاخ طلایی نهاده شده است. این پل کابلی بوده و از منطقه بی اوغلو تا منطقه فاتح امتداد دارد. چیزی که پل مترو شاخ طلایی را جالب می نماید، این است که این پل مترویی بوده که مرکز حمل و نقل Yenikapı در منطقه فاتح را به ایستگاه مترو Hacıosman در منطقه Sarıyer متصل می نماید. حتی یک ایستگاه مترو در وسط پل وجود دارد.

از آنجایی که پل مترو شاخ طلایی با شبه جزیره تاریخی که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار داشته تداخل دارد، ساخت آن بسیار بحث برانگیز و مورد انتقاد یونسکو و دیگران نهاده شد. علاوه بر خط مترو M2، از پل مترو شاخ طلایی به عنوان پل عابر پیاده نیز استفاده می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1471

به "پل مترو شاخ طلایی یکی از دیدنی ترین پل های استانبول به شمار می رود (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل مترو شاخ طلایی یکی از دیدنی ترین پل های استانبول به شمار می رود (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید