تور استانبول ارزان: معرفی هتل 4 ستاره گلدن ایج در استانبول

به گزارش طرفداران رونالدو، هتل گلدن ایج استانبول | Golden Age Hotel

هتل 4 ستاره بسیار با کلاسی است که در قلب منطقه تکسیم قرار گرفته است. هتل گلدن ایج استانبول Golden Age Hotel در فاصله 300 متری از میدان تکسیم و با 1 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو تکسیم واقع شده است. مرکز کنفرانس و نمایشگاه لطفی کردار در فصله 900 متری هتل قرار گرفته به طوری که با 15 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. خدمات رفاهی، خدمات تفریحی، امکانات اتاق ها و فاصله این هتل تا دیدنی های استانبول را با جزئیات بیان می کنیم. بنابراین با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل گلدن ایج استانبول را با هم مروری کنیم.

تور استانبول ارزان: معرفی هتل 4 ستاره گلدن ایج در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

امکانات رفاهی هتل گلدن ایج استانبول

خدمات پذیرش شامل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، انبار چمدان، ورود و خروج سریع، میز تور و میز پذیرش شبانه روزی می باشد. تور های یک روزه استانبول را، از میز راهنمای تور بخواهید و خدمات اتاق شبانه روزی هم، به همراه نظافت روزانه آنها مهیا است. اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترستان است. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه اضافی فراهم می گردد. پارکینگ خصوصی رایگان بدون احتیاج به رزرو و ماشین کرایه ای از خصوصیات ویژه هتل گلدن ایج استانبول است. ترانسفر فرودگاهی با هزینه ای جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت و هتل پارکبان ماشین هم دارد.

ورود به هتل گلدن ایج استانبول از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. امکانات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان در نظر گرفته شده است به عنوان نمونه دسترسی به ویلچر و سرویس بهداشتی هایی با میله های کناری وجود دارد. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند. سری به آرایشگاه، مغازه ها و مغازه خرید سوغاتی هتل بزنید، این محیط ها بسیار محبوب هستند و اگر سیگاری یا غیرسیگاری هستید، بدانید که فضایی مختص به شما در این هتل 4 ستاره، در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. به هیچ وجه نگران بچه ها خود نباشید، چرا که خدمات نگهداری از بچه ها، فراهم می باشد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل گلدن ایج استانبول

در باغ هتل قدم بزنید یا بعد از یک روز گردش در شهر خستگی خود را در سونا، جکوزی و حمام آبگرم هتل برطرف کنید. سری به استخر شنای هتل در فضای باز بزنید که استخر بچه ها هم در کنارش قرار گرفته است. مبلمانی بر روی تراس آفتابگیر قرار داده شده که مکان مناسبی برای دراز کشیدن و لذت بردن از آفتاب است. امکانات حمام آبگرم به همراه حمام ترکی همواره در دسترس است.

رستوران هتل

رستوران لو کوک Le Coq صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و منوی لاکارته ناهار و شام هم را دارد. در لابی می توانید نوشیدنی های خنک و مقرون به صرفه قیمت بنوشید. با کمی پیاده روی خود را به خیابان استقلال یا تنگه بسفر برسانید و از رستوران های متنوع آنجا بهره مند شوید.

امکانات اتاق های

اتاق های هتل، با رنگ های گرم دکور شده اند و مبلمانی به سبک ترکی دارند. این اتاق ها، دارای یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و یک فضای نشیمن با جایگاه دسته دار است. تهویه مطبوع، میز مطالعه، روزنامه و دستگاه چای و قهوه ساز از امکانات اتاق ها هستند. در حمام ها نیز، سشوار، حوله لباسی و دوش هم قرار داده شده است.

انواع اتاق در هتل گلدن ایج استانبول

  • اتاق استاندارد دبل: با مساحت 26 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق استاندارد سینگل: با مساحت 25 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق استاندارد تریپل: با مساحت 27 مترمربع است که یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق استاندارد دبل سینگل: با مساحت 20 مترمربع است.

فاصله تا جاذبه های معروف استانبول

فاصله این هتل تا حدود 640 متر و تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد.

  • ایستگاه متروی زیرزمینی تکسیم: 360 متر است که با تاکسی تنها 9 دقیقه تا این محل درراه خواهید بود. اگر حوصله پیاده روی دارید بدانید که 7 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه متروی عثمانبی: 1.6 کیلومتر است که با تاکسی تنها 15 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. اگر حوصله پیاده روی دارید بدانید که 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه هنر های مدرن استانبول: 1.6 کیلومتر است که با تاکسی 5 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس به این موزه بروید و حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: 1.4 کیلومتر است که پیاده 15 دقیقه ای به این محل خواهید رسید. با تاکسی تا هتل حدود 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 400 متر است که با تاکسی 5 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 10 دقیقه به این میدان برسید.
  • برج ساعت دلماباغچه: 1.1 کیلومتر است که با تاکسی 5 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 10 دقیقه به این برج برسید.
  • : 500 متر است که با تاکسی 5 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 15 دقیقه به این خیابان برسید.
  • کاخ دلماباغچه: 1.4 کیلومتر است که با تاکسی 7 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 20 دقیقه به این بنای دیدنی برسید.
  • مرکز خرید آدرس استانبول: 2.6 کیلومتر است که با تاکسی 15 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 40 دقیقه به این مرکز خرید برسید. با اتوبوس حدود 30 دقیقه این راستا طول می کشد.
  • بندر پرینسس آیلند: 1 کیلومتر است که با تاکسی 4 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 15 دقیقه به این بندرگاه برسید.
  • بازار ادویه: 2.9 کیلومتر است که با تاکسی 14 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 35 دقیقه به این بازار برسید.
  • کلیسای سنت آنتونی پادائو: 1.1 کیلومتر است که با تاکسی 5 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده در عرض 17 دقیقه به این کلیسا برسید.
  • : 1.8 کیلومتر است که با تاکسی 7 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید، حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده اگر از خیابان استقلال بروید، این زمان 25 دقیقه طول می کشد.
  • : 15.7 کیلومتر است که با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود. با حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس این راستا یک ساعت طول می کشد.
  • فاصله تا : 31.5 کیلومتر است که با تاکسی 50 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گلدن ایج استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ترکیه، استانبول، بی اوغلو34437، خیابان توپکو شماره:10، کوکاتپ محلسی

Kocatepe Mahallesi, Topçu Cd. No:10, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1304

به "تور استانبول ارزان: معرفی هتل 4 ستاره گلدن ایج در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی هتل 4 ستاره گلدن ایج در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید