وجود دومین بافت غنی تاریخی استان سمنان در میامی

به گزارش طرفداران رونالدو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، وجود دومین بافت غنی تاریخی استان سمنان در میامی مشاهده می شود.

وجود دومین بافت غنی تاریخی استان سمنان در میامی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حمیدرضا دوست محمدی در نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از فعالان حوزه میراث فرهنگی، میراث بانان و حافظان میراث فرهنگی شهرستان میامی اظهار کرد: بافت تاریخی میامی هویت دارد و طبیعت واقع در بافت تاریخی میامی کم نظیر است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: بیشترین اعتبار بافت های تاریخی استان به میامی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی به تنهایی متولی بافت و بازسازی نیست، خاطرنشان کرد: جامعه محلی، شهرداری ها و انجمن های مردم نهاد می توانند در این زمینه نقش مؤثری داشته باشند.

دوست محمدی با تأکید بر نقش جامعه محلی بر حفظ و حراست از آثار تاریخی و رشد صنایع دستی و گردشگری و جریان سازی در این زمینه، گفت: مردم و جامعه محلی می توانند بهترین یاور میراث فرهنگی باشند.

معاون فرماندار میامی نیز با اشاره به جاذبه های متعدد طبیعی و تاریخی شهرستان میامی گفت: میامی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری همانند گنج پنهان است.

عباس طاهران پور با اشاره به وجود مقبره 2 پیامبر از جمله ارمیای نبی و دانیال نبی در شهرستان میامی اظهار داشت: باید از این ظرفیت ها و قرار داشتن میامی در جهت تهران- مشهد بیشترین بهره برداری را کرد.

معاون فرماندار میامی با تأکید بر اینکه رشد گردشگری زمینه ساز رشد اقتصادی است، گفت: احیای جهت راه ابریشم، بهترین راه ارتقای میامی و رشد گردشگری در این شهرستان است.

در این مراسم که با حضور شهردار میامی، دهیار فرومد، خبرنگاران فعال، انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی برگزار گشت، از برترین همیاران میراث فرهنگی میامی تجلیل شد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 993

به "وجود دومین بافت غنی تاریخی استان سمنان در میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود دومین بافت غنی تاریخی استان سمنان در میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید