نظر کیروش درباره فینالیست شدن پرسپولیس چیست؟

به گزارش طرفداران رونالدو، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر تیم ملی عمان در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020، با استقبال زیادی برای تبادل نظر در این خصوص روبرو شده است.

نظر کیروش درباره فینالیست شدن پرسپولیس چیست؟

موضوعی که اکنون با واکنش جالبی از سوی او همراه شده است. برانکو در اینباره می گوید: من بار ها برای پرسپولیس در این بازی حساس و تاریخی آرزوی موفقیت نموده ام و حتی گفتم که شادمان ترین مرد خواهم بود که پرسپولیس قهرمان گردد. با این حال طی روز های اخیر درخواست های زیادی برای گفت گو وجود داشته که متاسفانه باید بگویم این غیرحرفه ای خواهد بود. من الان سرمربی تیم ملی عمان هستم و باید بخش بیشتر تمرکزم روی این تیم باشد. چرا در این مقطع از کارلوس کی روش سوال نمی گردد. چرا گفته نمی گردد پرسپولیس برای دومین بار به فینال رسیده و نظرش چیست؟

وی در بخش دیگری از مصاحبه درباره درباره موضوع چاپ کتاب خاطرات دوباره برانکو در ایران که توسط مترجم وی به انتشا گر رسیده نیز گفت: من آن پست را حذف کردم. چرا که به طور دقیق از محتویات و چیز هایی که گفته شده بود قبل از آن اطلاع نداشتم. من آن را (کتاب خاطرات مترجم برانکو) تایید نمی کنم و به این خاطر حذف کردم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 702

به "نظر کیروش درباره فینالیست شدن پرسپولیس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر کیروش درباره فینالیست شدن پرسپولیس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید