نظر فراکسیون پارلمانی مقاومت لبنان درباره طرح فرانسه برای تشکیل دولت و کارشکنی آمریکا

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس فراکسیون وفا به مقاومت در مجلس لبنان اظهار داشت، آمریکا بعد از این که فرانسه سخن از دولت وحدت ملی به میان آورد برای تشکیل دولت سقف هایی معین کرد.

نظر فراکسیون پارلمانی مقاومت لبنان درباره طرح فرانسه برای تشکیل دولت و کارشکنی آمریکا

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، محمد رعد، عضو حزب الله لبنان و رئیس فراکسیون وفا به مقاومت در گفت وگو با هیئت شبکه المیادین که به جنوب لبنان سفر نموده بود، گفت: آمریکا کوشش کرد طرح فرانسه برای تشکیل دولت لبنان را دور بزند.

رئیس فراکسیون وفا به مقاومت گفت، آمریکا بعد از این که فرانسه از دولت وحدت ملی سخن به میان آورد برای تشکیل دولت سقف هایی معین کرد.

او اشاره نمود، تا زمانی که طرف های داخلی برای منافع خود کوشش می نمایند هیچ مسئله ای با هیچ طرحی نیست.

رعد بدون این که منظورش را شرح دهد، گفت، آخرین توصیف طرف های خارجی درباره دولت آینده تشکیل دولت ماموریت های مستقل بوده است.

او درباره طرح های خارجی توضیح داد: در حال حاضر درباره تشکیل دولت پیچیدگی های زیادی وجود دارد و طرح های مختلف مطرحند و منافع گروه ها تداخل یافته لذا باز کردن این گره با رایزنی های پارلمانی در آینده نزدیک آسان نیست.

او به صحبت درباره دولت وحدت ملی که همه را دور هم جمع می نماید، اشاره نمود که به نظر می رسد از میز کنار گذاشته شده و الان درخواست های برای تشکیل دولت ماموریت های مستقل به میان آمده است.

او به طرح فرانسه نیز گفت، زمانی که از دولت وحدت ملی صحبت شد آمریکا با معین سقف هایی مداخله کرد.

رعد درباره حضور کشتی ها و ناوها در سواحل لبنان بعد از انفجار بندر بیروت اشاره نمود، هدف از این ناوها، نظامی نیست بلکه برای عرضه اندام جهت تقویت حضور برای اجرای ماموریت امدادرسانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 462

به "نظر فراکسیون پارلمانی مقاومت لبنان درباره طرح فرانسه برای تشکیل دولت و کارشکنی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر فراکسیون پارلمانی مقاومت لبنان درباره طرح فرانسه برای تشکیل دولت و کارشکنی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید