مصرف قرص های ضد اضطراب دختر نوجوان را تا پای مرگ کشاند

به گزارش طرفداران رونالدو، دختری نوجوان پس از یک ماه مصرف قرص های ضد اضطراب به عوارض عجیبی دچار شد که او را تا پای مرگ کشاند.

مصرف قرص های ضد اضطراب دختر نوجوان را تا پای مرگ کشاند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، دختر نوجوان آمریکایی پس از مصرف قرص های ضد اضطراب به عوارض بسیار ترسناکی دچار شد که به سوختگی داخلی و کما رفتن منجر شد.

پس از اینکه بریانالز مورنو دختر 17 ساله که ساکن ایالت تگزاس است مصرف قرص های ضد اضطراب را برای یاری به اضطراب، نگرانی و افسردگی شروع کرد عوارض جانبی نادر دارو نیز نمایان شد و درد چشم ها و حساسیت به نور و خستگی شدید را تجربه کرد که گمان می کرد عوارضی بسیار طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

دو هفته پس از مصرف قرص ها این نوجوان دچار تب شدید و ترک خوردن پوست می گردد و به بیمارستان مراجعه می نماید که متاسفانه پس از چند ساعت بیهوش می گردد که دکتر به مادر او می گوید که دخترش دیگر به هوش نمی آید.

به گفته این دکتر، دختر نوجوان دچار سندرم استیو جانسون بوده است که اختلال نادر و خطرناک در پوست و غشا های مخاطی ایجاد می نماید و به مرگ لایه های رویی پوست منجر می گردد و عموما در واکنش به دارو نمایان می گردد.

این دختر می گوید که در ابتدا احساس خوبی داشته است، اما پس از دو هفته بسیار شدید تب می نماید و جوش های بسیاری در سراسر پوست خود مشاهده می نماید که عامل مراجعه به دکتر می گردد و پس از اخذ تست از پوست بینی و لب بیهوش می گردد و پس از یک ماه به هوش می آید و عمل های متعدد بر روی قرنیه چشم های او انجام می گردد تا بتواند اندکی از بینایی خود را به دست آورد.

دختر نوجوان که تا پای مرگ پیش رفته بود تجربه خود از این سندرم و بیماری و قرصی که مصرف نموده بود را برای یاری به همنوعان خود در شبکه های مجازی منتشر کرد تا مردم با دیدن اولین عوارض به دکتر مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 770

به "مصرف قرص های ضد اضطراب دختر نوجوان را تا پای مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف قرص های ضد اضطراب دختر نوجوان را تا پای مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید