فوق ستاره پرسپولیس محصول اعتماد علی دایی

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، روزنامه همشهری نوشت: در انتها لیگ بیستم و پس از پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس، خیلی ها در خصوص این که برترین بازیکن فصل سرخ ها چه کسی بود به نام احمد نوراللهی اشاره می نمایند. هافبک دفاعی قرمز ها و یکی از 3 کاپیتان اصلی این تیم علاوه بر حضور مؤثر در میانه میدان، سال جاری در فاز گلزنی هم عالی عمل کرد و به میزان تمام طول دوران فوتبالش گل زد. نوراللهی 10 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و برترین گلزن سرخپوشان در این مسابقات لقب گرفت. حالا قرارداد این بازیکن تمام شده و طبیعی است که طرفداران خواستار حفظ این بازیکن باشند. خود احمد زمان حضورش در برنامه فوتبال برتر به صراحت گفت یک پیشنهاد 60 میلیارد تومانی را از لیگ قطر رد نموده. اگر حق با او باشد، روشن است که حفظ این بازیکن کار راحتی نیست و حتی اگر اتفاق هم بیفتد، با رقم پایینی رخ نخواهد داد.

فوق ستاره پرسپولیس محصول اعتماد علی دایی

نوراللهی، اما در حالی تبدیل به یکی از اثرگذارترین بازیکنان فعلی پرسپولیس شده که 6 فصل پیش به اسم یک بازیکن گمنام پیراهن قرمز ها را به تن کرد. ابتدای لیگ چهاردهم احمد نوراللهی به اسم بازیکن تیم دسته اولی فولاد یزد، با اعتماد و اطمینان ویژه علی دایی به پرسپولیس پیوست و خیلی هم زود در ترکیب اصلی این تیم نهاده شد. طبیعی بود که نوراللهی تجربه کافی را نداشت و آن اوایل مرتکب اشتباهاتی می شد. تاوان آن بی تجربگی را علی دایی داد تا بعد ها ثمره حضور نوراللهی جوان، خوش استیل و حالا دیگر با تجربه، نصیب امثال برانکو و یحیی گل محمدی گردد.

نوراللهی برای آبدیده شدن در پرسپولیس، چند بازی ضعیف ارائه داد؛ از جمله در ملاقات برابر ملوان که قرمز ها 2 بر یک شکست خوردند و احمد بین 2 نیمه تعویض شد. آن باخت ها بهای گزافی برای دایی به همراه داشت و باعث برکناری او در خاتمه هفته هفتم شد، اما میراثی که به جا ماند به پرسپولیس در جهت کسب موفقیت خیلی یاری نموده است. همواره یک نفر باید بها بدهد تا بقیه استفاده نمایند. شاید تنها ایراد پرسپولیس فعلی همین است که کادر فنی اش علاقه ای به دادن هزینه برای تربیت بازیکنان نسل بعدی تیم ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1076

به "فوق ستاره پرسپولیس محصول اعتماد علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره پرسپولیس محصول اعتماد علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید