طرح تغییر سازمان گردشگری به وزارتخانه با 120 امضاء

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران: عضو فراکسیون گردشگری مجلس گفت: طرح تغییر سازمان گردشگری به وزارتخانه با 120 امضاء نمایندگان مجلس وارد مرحله چاپ شد.

طرح تغییر سازمان گردشگری به وزارتخانه با 120 امضاء

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با بیان اینکه در فراکسیون جهانگردی و میراث فرهنگی مجلس موضوع تغییر سازمان جهانگردی به وزارت جهانگردی و میراث فرهنگی و صنایع دستی را پیگیری کردیم گفت: هم اکنون این طرح با 120 امضای نمایندگان مجلس وارد مرحله چاپ شده است که بعد از آن در صحن عمومی مجلس فوریت آن به رای گذاشته می گردد.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، سازمان جوابگویی نیست یادآور شد: این سازمان در حال حاضر به عنوان معاونت ریاست جمهوری فعالیت می نماید لذا باید کوشش کنیم این سازمان را جوابگو کنیم.

بائوج لاهوتی ادامه داد: عملکرد 8 سله اخیر این سازمان نمره قابل قبولی نمی گیرد و باید در این زمینه گفت که با سند چشم انداز در زمینه جهانگردی فاصله زیادی داریم.

به گزارش خبرنگاران، براساس سند و چشم انداز 20 ساله قرار است 20 میلیارد دلار در سال از حوزه جهانگردی و میراث فرهنگی گردش مالی داشته باشیم و البته 20 میلیون نفر جهانگرد خارجی نیز از جاذبه های طبیعی و تاریخی ما بازدید داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 156

به "طرح تغییر سازمان گردشگری به وزارتخانه با 120 امضاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تغییر سازمان گردشگری به وزارتخانه با 120 امضاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید