شهر شول آباد لرستان همچنان منتظر گاز

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/لرستان سرپرست شرکت گاز لرستان از فرایند شتابان گازرسانی به شهر شول آباد اطلاع داد.

شهر شول آباد لرستان همچنان منتظر گاز

کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهر شول آباد که 11 مردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: اتمام گازرسانی به شهر شول آباد و روستاهای اطراف از اولویت های مهم شرکت گاز لرستان است.

وی ضمن ارائه توصیه های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تأکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای امسال، توضیح داد: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار باید با برنامه ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه های اجرایی اهتمام ویژه ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور شول آباد داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: این پروژه شامل 40 کیلومتر خط تغذیه و 100 کیلومتر خط توزیع و سه ایستگاه تقلیل فشار بوده که تا به امروز هشت کیلومتر خط تغذیه، 32 کیلومتر راستاسازی خط تغذیه و 65 کیلومتر خط توزیع اجرا شده و با بهره برداری از این پروژه که بیش از 330 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت، 5000 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار و شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: علی رغم صعب العبور و کوهستانی بودن راستا اجرا و مسائل خاص اجرای پروژه با همفکری و پتانسیل فنی بالای همکاران قطعاً پروژه با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 464

به "شهر شول آباد لرستان همچنان منتظر گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر شول آباد لرستان همچنان منتظر گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید