ساخت 1522 واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد، اختلال سامانه مسکن مهر برطرف شد

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از در دست ساخت بودن 1522 واحد نهضت ملی مسکن در این شهر اطلاع داد و گفت: اختلال سامانه مسکن مهر رفع شد.

ساخت 1522 واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد، اختلال سامانه مسکن مهر برطرف شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، عباس قنبری با بیان این که برای تامین بخشی از زمین مورد احتیاج طرح نهضت ملی مسکن، الحاق حدود 700 هکتار از اراضی شرکت عمران و 750 هکتار اراضی فخر ایران واقع در حریم در دست اقدام است، اظهار کرد: در طرح های حمایتی مسکن شهر تازه هشتگرد در مجموع 136 هزار نفر در شهر تازه هشتگرد ثبت نام نموده اند که پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

وی شرح داد: در حال حاضر عملیات اجرایی یکهزار و 522 واحد شامل مجتمع مسکونی ایران در زمینی به مساحت حدود 1.6 هکتار، مجتمع مسکونی فروغ به مساحت حدود 2.3 هکتار و مجتمع مسکونی آراد به مساحت حدود 3 هکتار شروع شده است.

قنبری بعلاوه در مورد زمین های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر تازه هشتگرد گفت: در مجموع حدود 52 هکتار زمین با قابلیت احداث تعداد 9 هزار و 70 واحد در محدوده شهر تازه هشتگرد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

وی بعلاوه از رفع اختلال در سامانه مسکن مهر اطلاع داد و گفت: این اختلال رفع شده و هیچ مسئله ای برای خدمات رسانی به متقاضیان مسکن مهر به صورت غیرحضوری و حضوری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1372

به "ساخت 1522 واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد، اختلال سامانه مسکن مهر برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 1522 واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد، اختلال سامانه مسکن مهر برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید