زوجی که جسد کودک مبتلا به کرونای خود را در بیمارستان رهاکردند خبرساز شدند!

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران : زوج جوان پس از مثبت شدن و مرگ فرزند مبتلا به کرونایشان، او را در بیمارستان رها و از آنجا فرار کردند.

زوجی که جسد کودک مبتلا به کرونای خود را در بیمارستان رهاکردند خبرساز شدند!

به گزارش خبرنگاران ، در حادثه ای وحشتناک، یک زوج هندی پس از رهاکردن جسد نوزاد مبتلا به کرونا خود در بیمارستان فرار کردند. این کودک در تاریخ 3 می پس از مثبت شدن ابتلایش به کرونا در بیمارستان جامو جانش را از دست داده بود.

براساس گزارش خبرنگاران، بنا به گفته مسئولان این بیمارستان این کودک که 2 ماه بود ساعت 7 صبح روز یکشنبه توسط والدینش به این بیمارستان منتقل شده بود. یک از مسئولان این بیمارستان در این باره گفت: والدین این کودک بدون تحویل جنازه فرزند خود بیمارستان را ترک کردند. کارمندان بیمارستان کوشش کردند تا والدین کودک را وادار به تحویل جنازه فرزند خود نمایند، اما بی نتیجه ماند.

دکتر دارا سینگ، سرپرست پزشک بیمارستان جامو در این باره گفت: این کودک از بیماری قلبی مادرزادی رنج می برد و در ساعت 8 بعد از ظهر به دلیل ایست قلبی جانش را از دست داد. پس از ایست قلبی تست کرونا روی کودک انجام و نتیجه آن مثبت اعلام شد. بلافاصله از والدین کودک خواستیم تا تست کرونا روی آن ها انجام گردد که آن ها اقدام به فرار کردند.

لازم به ذکر است؛ بنا به گفته این مقام بیمارستان جامو، اکنون جنازه کودک در سردخانه بیمارستان نگهداری می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 970

به "زوجی که جسد کودک مبتلا به کرونای خود را در بیمارستان رهاکردند خبرساز شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوجی که جسد کودک مبتلا به کرونای خود را در بیمارستان رهاکردند خبرساز شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید