iPhone 9 در ماه مارس رونمایی می شود؟!

به گزارش طرفداران رونالدو، شایعه شده است که اپل قرار است آیفون 9 کوچک و ارزانتر خود را طی یک رویداد در تاریخ 31 مارس، رو نمایی کند، اما ممکن است این گوشی دیرتر از آنچه انتظار می رود وارد فروشگاه ها شود.

iPhone 9 در ماه مارس رونمایی می شود؟!

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری CENT، اگر چه ما به سورپرایز بعدی اپل نزدیک می شویم، اما شایعه شده آیفون 9 (که شاید باید آن را iPhone SE 2 بنامیم) ممکن است دیرتر از آنچه انتظار می رود، وارد فروشگاه ها شود. در بسته بندی Apple Core این هفته، ما زمانبندی های اپل برای بهار را به کناری می گذاریم و به پیامد هایی که کروناویروس بر این شرکت گذاشته، توجه بیشتری نشان می دهیم.

رونمایی از iPhone 9 در ماه مارس؟!

در حالی که ما منتظر برنامه رسمی اپل در مورد رویداد های بهار این شرکت هستیم، یک منبع دیگر سخن از تاریخی دیگر به میان آورده است. سایت آلمانی iPhone-Ticker این هفته گزارشی را منتشر کرد که ادعا می کند سه شنبه، 31 مارس تاریخی است که اپل رونمایی خود را انجام خواهد داد. این رسانه به نقل از منابع مستقیمی در اپل اشاره کرد که اپل قصد دارد پس از مدت ها انتظار، گوشی iPhone SE نو خود را در این رویداد، رونمایی کند. این گوشی نو، احتمالاً کوچکتر و ارزان تر از گوشی iPhone SE فعلی اپل باشد و از تاریخ جمعه 3 آوریل به بازار عرضه خواهد شد.

این که آیا این گزارش درست باشد یا خیر، باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما تاریخ اخیر به نظر خیلی زود می رسد. دو رویداد آخر بهاری اپل، در آخرین هفته ماه مارس برگزار گشت که مطابق با پیش بینی ها امسال در 31 مارس خواهد بود. نام اصلی این رویداد به احتمال زیاد معرفی آیفون 9 ذکر شده است، اما معرفی iPad Pro نو هم می تواند دلیل برگزاری این برنامه باشد. در پنجمین سال حضور آیپد پرو، شایعه شده است که ماژول دوربین سه گانه ای مانند آیفون 11 برای آن در نظر گرفته شده است. مک بوک های نو با مکاهمم صفحه کلید سوئیچی هم می توانند دلیل اصلی برگزاری رویداد بهاری اپل باشد که می تواند همراه با معرفی هدفون بلوتوث، بلوتوث، دستگاه ردیابی ریز که شایعه شده AirTags نامیده می شوند و یک شارژ بی سیم شبیه به AirPower باشد.

اپل تأثیر کروناویروس را تأیید می کند

هفته هاست که ما اخبار متعددی را در مورد تأخیر های احتمالی تولید در برخی از محصولات اپل در سال 2020 می شنویم که در پی تعطیل شدن کارخانه ها به دلیل کروناویروس است. آخرین گزارش ها از این نوع، مربوط به خبرگزاری ژاپنی Nikkei و به طور خاص در مورد به آیفون 9 است. این رسانه گزارش داد که اپل به احتمال زیاد برنامه زمانی خود را برای تولید انبوه را از دست داده است و بعید است که بتواند این محصول را بر اساس زمانبندی اعلام شده راهی بازار کند.

این در حالی است که شرکت اپل در پاسخ به این که آیا محصولات تولیدی این شرکت با تاخیر روانه بازار خواهند شد یا خیر، از اظهار نظر قطعی خودداری کرده، اما گفت که کرونا ویروس قطعا در این زمانبندی بی تاثیر نیست. این هفته اپل با انتشار بیانیه مطبوعاتی به سرمایه گذاران هشدار داد که این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه از پیش تعیین شده این شرکت در سوم مارس را لغو کرده است.

به گفته اپل، تأمین کنندگان برتر این شرکت مانند Foxconn مجبور شدند تولید خود را متوقف کنند و این در حالی است که اکنون آن ها شروع به از سرگیری برخی از تولیدات کرده اند با این حال طبق گفته اپل، این فرایند بسیار کند پیش می رود. بسکمک از فروشگاه های اپل در چین هم به طور موقت بسته شده اند و معدود فروشگاه های فعال هم با ساعات کم کار می کنند. این ویروس همچنین باعث لغو کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، بزرگترین نمایشگاه تلفنی سال شد، جایی که شرکت هایی مانند ال جی و هواوی قرار بودند دستگاه های نو خود را منتشر کنند.

با این حال علی رغم این پیامد های مالی و تبلیغاتی، اپل اعلام کرده که نسبت به پیامد بزرگتر کروناویروس نو یعنی سلامتی انسان ها حساس تر است. این شرکت طب بیانیه ای گفت که: اولویت اول ما - اکنون و همیشه - سلامتی و ایمنی کارمندان، شرکای زنجیره تأمین، مشتریان و جوامعی است که ما در آن فعالیت می کنیم. این شرکت همچنین برای حمایت از مبارزه جهانی با کروناویروس نو، کمک مالی چشمگیری را به سازمان بهداشت جهانی اهدا کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1118

به "iPhone 9 در ماه مارس رونمایی می شود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "iPhone 9 در ماه مارس رونمایی می شود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید